آخرین اخبار
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
بازدید:۱۲۶
صد آنلاین | مورایس و شاگردانش در بازی با گل‌گهر انگیزه‌های خاصی برای جبران شکست نیم فصل نخست خواهند داشت.
کد خبر : ۷۷۱۱۰

به گزارش صد آنلاین ، شکست مقابل گل‌گهر در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر که در دی ماه برگزار شد شروعی بود برای روزهای تلخ و شکست‌های متوالی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، روزهای سختی که مورایس و شاگردانش تجربه کردند.

 


گل‌گهر سیرجان در روزی که سپاهان 10 بازیکن‌اش را در اختیار نداشت شکست سنگینی را به این تیم تحمیل کرد و در آن مسابقه قهرمانی نیم فصل را از طلایی پوشان گرفت و در غیاب مهره‌های اصلی خط هافبک و حمله سپاهان روز سختی را برای آنها رقم زدند، اما این مسابقه متفاوت خواهد بود و مورایس با حداکثر توان و با حضور ستاره‌هایش به میدان خواهد رفت و به دنبال جبران شکست نیم فصل نخست خواهند بود.

سپاهان پس از شکست مقابل گل‌گهر در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال شکست خورد و از جام باشگاه‌های آسیا کنار گذاشته شد، در بازی مستقیم با استقلال که حکم فینال زودرس لیگ را داشت شکست خورد تا اختلاف امتیاز بیشتر شود و مقابل پیکان هم در لیگ برتر شکست خورد، در این بین سپاهانی‌ها شمس‌آذر را در جام حذفی شکست دادند و به مرحله بعدی صعود کردند.

اما بازهم یک نکته روشن برای دیدار انتقامی سپاهان و گل‌گهر وجود دارد، طلایی‌پوشان پیش از این مسابقه مهم و سخت موفق شدند در یک نمایش دلچسب فولاد را با نتیجه سه بر یک شکست دهند و به ناکامی‌های خود در لیگ برتر پایان دهند تا با روحیه بالاتری مقابل سرمه‌ای پوشان حضور پیدا کند.

خوزه مورایس در این مسابقه نبرد تاکتیکی سختی مقابل مربی صاحب سبک و کاربلد یونانی خواهد داشت و گل‌گهر هم مهره‌های تاثیرگذار خوبی در اختیار دارد، این مسابقه می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر باشد و از لحاظ فنی و تاکتیکی جذابیت‌های خاصی را به فوتبال دوستان ارائه کند.

این مسابقه حساس یکشنبه ساعت 18:45 به میزبانی سپاهان برگزار خواهد شد.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها