آخرین اخبار
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
بازدید:۴۷۷
صد آنلاین | سرمربی پرتغالی با انتشار پیامی به وضعیت تیم سپاهان بعد از شش شکست متوالی واکنش عجیبی نشان داده است.
کد خبر : ۷۴۳۹۹

تیم سپاهان این هفته مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بازنده شد تا تیم ژوزه مورایس ششمین شکست متوالی خود را تجربه کند و اتفاقی که شاید باتوجه به قدرت این تیم پرستاره فشار بسیاری به سرمربی پرتغالی و بازیکنانش وارد کرده است.


سرمربی پرتغالی که در حاشیه شکست‌های اخیر صحبت خاصی نکرده بود سرانجام با انتشار پیامی کنایه‌آمیز بصورت غیرمستقیم به مشکلاتی که در این فصل علیه سپاهان بوجود آمده واکنش نشان داده است.

مورایس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «داستان زیبایی از یک دانش‌آموز بسیار خوب در مدرسه‌ای وجود دارد که بهترین نمرات را به پسر صاحب مدرسه می‌دادند».

رمزگشایی از پیام مشکوک مورایس با چاشنی تبانی!/ کنایه سرمربی سپاهان به استقلال یا پرسپولیس؟ +عکس

اگر واژه «دانش‌آموز خوب» را در پست مورایس تیم سپاهان درنظر بگیریم پس احتمالا منظوور سرمربی پرتغالی از «مدرسه» لیگ برتر است اما نکته مبهم و کنایه‌آمیز پست سرمربی سپاهان در انتهای این پیام آمده و باید دید منظور از «پسر صاحب مدرسه» چه چیزی است. 

در هر صورت می‌توان گفت تیم سپاهان در ابتدای فصل با هزینه سنگین برای قهرمانی بسته شد و خیلی زود با قرار گرفتن در صدر نشان داد که مدعی اصلی قهرمانی در این فصل خواهد بود اما ماجرای سقف قراداد بازیکنان و کسر امتیاز از سپاهان شوک بزرگی به تیم مورایس وارد کرد. بعد از این ماجرا تیم سپاهان با انگیزه بالا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد اما به وجود آمدن مشکلات غیرمنتظره در آن بازی الهلال وارد زمین نشد و سه امتیاز هم گرفت تا تیم مورایس جنجال دیگری را در این تورنمنت تجربه کند. به همه این‌ها ماجرای محرومیت‌های بازیکن‌های سپاهان و اخراج ستاره‌های این تیم در چند بازی آخر نیم‌فصل اول را هم می‌توان اضافه کرد تا متوجه شد مورایس شرایط عجیبی در این فصل پشت سر گذاشته است. 

اکنون شاید بتوان با نگاه اجمالی با این زوایا متوجه شد که سرمربی پرتغالی با انتشار این پیام بر این باور است حق سپاهان در این فصل خورده شده اما تیمش همچنان عملکرد خوبی دارد و احتمالا منظور مورایس از واژه پسر مدرسه تیم‌ پرسپولیس یا استقلال است چون رقیب خطرناک‌تری برای این تیم در جدول دیده نمی‌شود.

به هر حال پیام مورایس اگرچه غیرمستقیم اما به نوعی بوی تبانی علیه تیم سپاهان را می‌دهد. 

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها