آخرین اخبار
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
بازدید:۷۱۱
صد آنلاین | منصور رشیدی به اظهارات مجتبی محرمی کاپیتان سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.
کد خبر : ۷۴۱۳۸

مجتبی محرمی اسطوره پرسپولیس، منصور رشیدی دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی را در تیم منتخب خود قرار داد که این موضوع با واکنش ستاره سابق آبی‌ها همراه شده است.

گزیده صبحت‌های منصور رشیدی درمورد اظهارات مجتبی محرمی را در زیر بخوانید:


{واکنش به قرار گرفتن در تیم منتخب مجتبی محرمی} به من لطف دارد ولی ناصر حجازی را برتر از خودم می‌دانم. محرمی خودش یکی از بهترین دفاع چپ‌های ایران بود و هنوز هم خیلی‌ها درباره او صحبت می‌کنند.

{مقایسه تیپ نسل‌ امروزی با قبل} خوش تیپ‌های امروزی کسانی هستند که پول زیادی می‌گیرند تا به خودشان برسند نه اینکه قیافه داشته باشند! بازیکن امروز ۲۵ میلیارد تومان می‌گیرد و به کسی توجه نمی‌کند. زمان ما، شلوار جین دمپا می‌پوشیدیم یا از این شلورهای گُشاد.

{تتو زدن بازیکنان} این چیزها مُد نبود و در هیچ بازیکنی ندیده بودم. الان تتو گذاشتن روی دست بازیکنان عادی شده و کار به صورت و جاهای دیگر کشیده شده است!

{بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران} ۵۰ سال پیش قهرمان جام ملت‌های آسیا شدیم اما یکبار هم مصاحبه نکردم بگویم کلین‌شیت کردم یا فلان سیو را داشتم. قرار بود یکبار ۵۰ بازیکن برتر فوتبال ایران معرفی کنم که ۴۴ بازیکن از دوران خودمان بود و تنها ۵، ۶ بازیکن از نسل فعلی انتخاب کردم. اگر با نسل فعلی بازی می‌کردیم، ۳، ۴ گل می‌زدیم، نسلی که می‌گویند بهترین نسل تاریخ هستیم. نسلی بهترین است که عنوان قهرمانی داشته باشد!

 

ستاره سابق استقلال: این پرسپولیسی بهترین است/ ۴ گل به تیم قلعه‌نویی می‌زنیم تا دیگر ادعا نکنند...

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها