آخرین اخبار
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
بازدید:۲۶۱
صد آنلاین | سارق حرفه‌ای آنقدر پوادار شده بود که قصد داشت برای تفریح به دوبی برود؛ اما در زمانی که انتظارش را نداشت دستگیر شد.
کد خبر : ۶۸۰۸۵

 

به گزارش صد آنلاین ، این متهم سابقه‌دار آنقدر به گفته خودش آنقدر وضعش خود شده که دندان‌هایش را کامپوزیت و بینی‌اش را عمل کرده است.

 

 

 

 


*چرا سارق شدی؟

قبلا وضع مالی من خوب نبود. خانواده‌ای نسبتا فقیر داشتم و پدرم کارگر بود. وقتی دوستان و بچه محل‌هایم را دیدیم که وضع مالی‌شان خوب شد و با خودروهای گران می‌آیند و لباس خوب می‌پوشند، تصمیم گرفتم سرقت کنم تا پولدار شوم. حتی برای پول، ورزش را برایش زحمت کشیده بودم رها کردم.

*چه ورزشی؟

سال‌ها به طور حرفه‌ای کیک بوکسینک کار کردم . حتی قهرمان استان شدم. البته تحصیلات دانشگاهی هم دارم و در رشته برق صنعتی تحصیل می‌کردم که ترم آخر رها کردم.

*چرا؟

چون می‌خواستم زود به آرزوهایم برسم و پولدار شوم، الان فوق دیپلم دارم .

*چه خلافی انجام می‌دادی؟

سرقت منزل، پردرآمد است. وارد خانه‌ها می‌شدم و دلار و طلا می‌دزدیدم. البته همیشه شانس یارم نبود و گاهی هم صاحبخانه در خانه بود یا چیز به درد بخوری نداشت.

*چند بار سابقه داری ؟ 

فکر کنم  هفت سابقه دارم. آخرین بار سه ماه قبل آزاد شدم و دوباره شروع کردم. البته وقتی هم که به مرخصی می‌آمدم با دوستانم به سرقت می‌رفتم.

*چطور دستگیر شدی ؟ 

در فرودگاه، همراه دوستانم می‌خواستیم برای تفریح به دبی برویم. نگو پلیس ردمان را زده بود و وقتی می‌خواستیم سوار هواپیما شویم بازداشت شدیم .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها