آخرین اخبار
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
این سبزی منبع غنی ویتامین کا ، کلسیم و پتاسیم
بازدید:۹۷۶
صدآنلاین | کرفس از جمله سبزیجات خوشمزه‌ای است که می‌تواند جای خوراکی‌های مضر و تنقلات را به خوبی پر کند. همچنین کرفس همیشه در دسترس است و در کل سال می‌توانید آن را تهیه کنید. یک ساقه متوسط کرفس دارای ۱۵ درصد نیاز روزانه به ویتامین کا را تأمین می‌کند و در کنار آن مقدار زیادی ترکیبات مفید همانند اسید فولیک، انتی اکسیدان ها، کلسیم و پتاسیم در اختیار شما قرار می‌دهد.
کد خبر : ۶۴۸۰


به گزارش صدآنلاین  کرفس از جمله سبزیجات خوشمزه‌ای است که می‌تواند جای خوراکی‌های مضر و تنقلات را به خوبی پر کند. همچنین کرفس همیشه در دسترس است و در کل سال می‌توانید آن را تهیه کنید. یک ساقه متوسط کرفس دارای ۱۵ درصد نیاز روزانه به ویتامین کا را تأمین می‌کند و در کنار آن مقدار زیادی ترکیبات مفید همانند اسید فولیک، انتی اکسیدان ها، کلسیم و پتاسیم در اختیار شما قرار می‌دهد.

به ازای دریافت مواد مغذی لیست شده، ۶ کالری نیز دریافت خواهید کرد. مقدار کالری به ازای مواد مغذی بسیار ناچیز است و از این رو به منظور دریافت ویتامین کا با کرفس نباید نگران چاق شدن خودتان باشید.

در هر وعده، یک ساقه متوسط کرفس، ۱۱٫۷۲ میکروگرم ویتامین کا وجود دارد که می‌تواند ۱۵ درصد از نیاز روزانه شما را تأمین کند.

دراین بخش از صد آنلاین با ما همراه باشید 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها