آخرین اخبار
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
بازدید:۲۲۷
صد آنلاین | فرمانده دفاع ساحلی نیرو‌های یمن گفت در صورت ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مرحله سومی وجود دارد که خیلی برای این رژیم سخت خواهد بود.
کد خبر : ۵۹۵۳۰

به گزارش صد آنلاین ،  سرتیپ محمد القادری، فرمانده دفاع ساحلی نیرو‌های مسلح دولت نجات ملی یمن گفت: اگر صهیونیست‌ها تجاوزشان به غزه را متوقف نکنند، مرحله سومی هم خواهد بود و بسیار برای صهیونیست‌ها سخت خواهد بود.برخی از مزدوران اگر دست داشتن همکاری آن‌ها با اسرائیلی‌ها ثابت شود، موضع دیگری با آن‌ها خواهیم داشت.

 

 

 


وی افزود: همه کشتی‌های مرتبط با (رژیم) اسرائیل که تا امروز هدف قرار گرفتند، به پیام‌های ما پاسخ مثبت ندادند و برخورد ما با آنان برای ممانعت از عبورشان به سوی بنادر اسرائیلی بوده است.

القادری همچنین گفت: برخورد‌های قبلی ما در موارد گذشته صرفا برای هدف گرفتن این کشتی‌ها بوده و نه غرق‌کردن آن‌ها و ما جنگ‌افزار‌هایی داریم که قادر است این کشتی‌ها را غرق هم بکند. تهدید‌های آمریکا ما را نمی‌ترساند و ما تمام تحرکات آمریکا را در دریای سرخ و خلیج عدن زیر نظر داریم.

نیرو‌های یمن در چند روز اخیر به چند کشتی دیگر صهیونیست‌ها و یک کشتی جنگی آمریکا در دریای سرخ حمله کرده و این آبراهه را برای رژیم صهیونیستی کاملا ناامن کرده‌اند، به حدی که سران تل آویو رسما از آمریکا، آلمان و فرانسه برای در امان ماندن کشتی‌های خود درخواست کمک کرده‌اند.

اقدامات ارتش یمن باعث فلج شدن بندر مهم ایلات رژیم صهیونیستی شده است.

اقدامات حزب الله لبنان و گروه‌های مقاومت عراق علیه مواضع صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در منطقه و به ویژه رزمندگان یمنی در دریای سرخ در کنار مقاومت فلسطین، باعث شده تا واشنگتن برای جلوگیری از شکست رژیم صهیونیستی دست به دامن کشور‌های جهان شود و به دنبال ایجاد ائتلاف به اصطلاح بین المللی در منطقه شود که با دست رد بسیاری از کشور‌ها مواجه شده است.

تل آویو نیز با درخواست کمک از آمریکا، فرانسه و آلمان برای حضور نظامی در دریای سرخ، به دنبال آن است که آبراهه دریای سرخ را برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی و یا کشتی‌هایی که محموله‌های این رژیم را حمل می‌کنند، از دست موشک‌ها و پهپاد‌های یمنی خلاصی پیدا کند.

هم اکنون چند ناوچه آمریکا و فرانسه در دریای سرخ برای حمایت از رژیم صهیونیستی حضور دارند که البته نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

4461/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها