آخرین اخبار
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
بازدید:۳۵۹
صد آنلاین | کمیته تعیین وضعیت امروز استقلال را به خاطر دستیار مدیراجرایی سابق این باشگاه محکوم کرده است.
کد خبر : ۵۲۷۵۶

دستیار مدیر اجرایی جنجالی، استقلال را محکوم کرد!

به گزارش صد آنلاین ، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال امروز برخی احکام صادر شده خود را اعلام کرد که یکی از آنها مربوط به یک پرونده شکایت از باشگاه استقلال است.

 


در این حکم آمده است: «با توجه به شکایت بهنام نصیری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 360 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 73 میلیون و 248 هزار ریال بابت هزینه دادرسی را در حق خواهان صادر کرد.»

بهنام نصیری که با شکایت از باشگاه استقلال ، آبی پوشان را به پرداخت مبلغی در حدود 370 میلیون تومان محکوم کرده در زمان مدیرعامل مصطفی آجورلو در این باشگاه فعالیت می‌کرد و چندان برای هواداران آشنا نیست. او که نسبت فامیلی با اجلال نصیری مدیراجرایی سابق استقلال دارد، در آن دوران با عقد قرارداد رسمی به عنوان دستیار او فعالیت می‌کرد.

بهنام نصیری در زمان تلاش باشگاه استقلال برای دریافت پروانه حرفه‌ای مسئولیت سامانه CLAS را برعهده داشت و در میانه راه به اختلافاتی با مدیران باشگاه خورد و جدا شد. حالا هم به واسطه قرارداد رسمی منعقد شده از استقلال شکایت کرده و توانسته حکم محکومیت بگیرد.

این در حالی است که بعد از برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی استقلال درباره حضور اجلال نصیری در سمت مدیر اجرایی و رقم قرارداد و اقدامات او حواشی پرتعدادی در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شد و حالا دستیار سابق او در استقلال که نسبت فامیلی هم با این مدیر سابق دارد، توانسته باشگاه آبی پوش را محکوم کند.

21569/م

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها