آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
رکورد شکنی مهاجم جدید و خارجی استقلال و نکونام
بازدید:۶۷۹
صد آنلاین |‌ به نظر می‌رسد در پایان فصل رکورد تیم ریکاردو ساپینتو توسط تیم جواد نکونام شکسته شود.
کد خبر : ۴۹۳۷۳

استقلال فصل گذشته دور رفت را با ۱۵ گل زده در ۱۵ بازی به پایان برد. به واقع معدل گل زده تیم ریکاردو ساپینتو در دور رفت یک گل در هر بازی بود که این رکورد در دور برگشت جهش جالب توجهی داشت تا جایی که استقلال را به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل کرد.

 

 

استقلال جواد نکونام اما تا به اینجای کار که ۶ هفته از بازی‌ها سپری شده ۹ گل زده و معدل گل زده این تیم در هر بازی ۱.۵ گل است. یعنی نیم گل از استقلال فصل گذشته بیشتر. از سویی دروازه ی استقلال در ۶ بازی تنها ۳ بار باز شده است. به واقع معدل گل خورده تیم استقلال در هفته‌های سپری شده نیم گل در هر بازی بوده است. استقلال اکنون نسبت به استقلال فصل گذشته در فاز دفاعی بهتر بوده است.

 

 

استقلال به زودی گوستاوو بلانکو را هم به ترکیب اضافه می کند. این اتفاق شاید در بازی با آلومینیوم اراک رخ دهد. این حضور ممکن است در استقلال موجب شکستن رکورد تیم ریکاردو ساپینتو شود. استقلال فصل گذشته اگر چه در دور رفت تنها ۱۵ گل زد اما دردور برگشت ۳۷ بار گلزنی کرد و با ۵۲ گل زده و معدل گل زده ۱.۷۳ در هر بازی تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر شد. گفته می شود با آمدن بلانکو ممکن است این رکورد در پایان فصل شکسته شود، به این خاطر که مهاجم چارچوب شناسی است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
پدافند مرکز تهران فعال شلیک کرد | ویدئو