۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
آبی‌ها از سازمان لیگ مجوز 25 میلیاردی گرفته بودند

کسر امتیاز از استقلال ؟ مجوز عجیب علی خطیر از سازمان لیگ

بازدید:۸۱۳
صد آنلاین | برخلاف برخی اخبار فضای مجازی، باشگاه استقلال سقف بودجه در نظر گرفته شده را رعایت کرده است.
کد خبر : ۴۵۶۶۸

پاسخ به ابهام عبور استقلال از قانون سقف بودجه

به گزارش صد آنلاین ، ظهر دیروز بود که باشگاه استقلال نامه ای را به مدیریت نظارت بر ناشران بازار سرمایه ارسال و مبلغ هزینه اعضای تیم خود از جمله بازیکنان و کادرفنی را اعلام کرد که طی آن، مجموع رقم قراردادهای این تیم به عدد 323 میلیارد تومان رسیده بود.

 

 

 

در ابتدا چنین تصور می شد که استقلالی ها 23 میلیارد بیشتر از سقف تعیین شده از سوی سازمان لیگ هزینه داشته اند چرا که کشوری فرد، سرپرست سازمان لیگ در تاریخ هشت مرداد و در نامه ای خطاب به علی خطیر اعلام کرده بود با توجه به کسب مقام سوم توسط آبی ها در فصل قبل، سقف بودجه این باشگاه بدون در نظر گرفتن آپشن ها 300 میلیارد تومان است.

 

 

 

این موضوع باعث ایجاد ابهاماتی در میان هواداران فوتبال شد و حتی برخی از رسانه های رقیب مدعی شدند که باشگاه استقلال 23 میلیارد بالاتر از حد تعیین شده هزینه داشته و در نتیجه باید با کسر امتیاز مواجه شود که البته پیگیری های خبرنگار ورزش سه از مدیران باشگاه نشان می دهد که چنین چیزی صحت ندارد.

 

آنگونه که مدیریت استقلال عنوان کرده، این باشگاه توانسته است با استناد به برخی موارد، مجوز سقف بودجه بیشتری را از سازمان لیگ بگیرد. در واقع آبی ها بابت دریافت مجوز ملی و همچنین فروش بازیکنان در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر، می توانند 25 میلیارد دیگر هزینه کنند.

 

 

در نتیجه سقف بودجه نهایی استقلال به عدد 325 میلیارد تومان رسیده و از آنجایی که این باشگاه امروز اعلام کرد که آنها هزینه 323 میلیاردی داشته اند، در نتیجه هنوز می توانند که 2 میلیارد دیگر هزینه کنند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو