آخرین اخبار
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
بازدید:۵۷۲
تنها 108 نفر از هواداران استقلال قادر خواهند بود در دیدار امروز برابر مس وارد استادیوم شوند.
کد خبر : ۴۴۶۷۸

فتاحی: فقط 108 استقلالی می‌توانند به استادیوم بیایند

 

 بالاخره و پس از جنجال های شب گذشته مدیران دو باشگاه استقلال و مس رفسنجان روی آنتن زنده برنامه شب های فوتبالی، شورای تأمین استان کرمان تصمیم گرفت تا دیدار امروز دو تیم را با حضور تماشاگران و البته ظرفیت 40 درصدی استادیوم شهدای مس رفسنجان برگزار کند.

علی خطیر، مدیرعامل استقلال، تهدید کرده بود که اگر بازی امروز دو تیم با حضور هواداران برگزار نشود، بازیکنان این تیم وارد زمین مسابقه نمی شوند که البته باشگاه مس نیز مدعی بود خواستار برگزاری بازی با حضور تماشاگران است و اکنون دو طرف به خواسته خود رسیدند.

در همین خصوص سعید فتاحی، قائم مقام باشگاه مس رفسنجان درخصوص نحوه تقسیم ظرفیت وزشگاه گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین مبنی بر صدور مجوز برای حضور تماشاگر به میزان 40 درصد از ظرفیت ورزشگاه و اینکه ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان 2700 صندلی دارد، در نتیجه تعداد 1080 قطعه بلیت فروخته می‌شود.

فتاحی ادامه داد: بر اساس قانون، 10 درصد از ظرفیت سکوهای ورزشگاه باید در اختیار تماشاگران میهمان قرار بگیرد. در نتیجه 108 بلیت را برای تماشاگران استقلال در نظر گرفتیم و در اختیار آنها قرار می دهیم.

لازم به ذکر است از آنجایی که استادیوم شماره 2 شهدای مس رفسنجان به سیستم گیت الکترونیکی مجهز نیست، بلیت فروشی این دیدار به صورت دستی و در محل برگزاری مسابقه انجام می گیرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها