۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
بازدید:۵۲۴
صد آنلاین | محمدحسین مرادمند با حضور در هتل المپیک سلام نظامی به عکاس فدراسیون داد و خودش را به امیر قلعه نویی معرفی کرد.
کد خبر : ۳۶۴۸۵

مرادمند با سلام نظامی برگشت! (عکس)

 

به گزارش صد آنلاین ، مرادمند بعد از مدتی طولانی با عملکرد خوب در استقلال دوباره در جمع دعوت شده ها به اردوی تیم ملی قرار گرفته است. این مدافع باتجربه امروز با حضور در هتل المپیک خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد و کار خود را استارت زد.

 

 

حضور مرادمند در تیم ملی طی روزهای گذشته حواشی را ایجاد کرده است؛ او در اسفندماه 1400باید خود را به پادگان معرفی می کرد و امیدوار بود تا دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوتش کند و بتواند خدمت خود را تا 30 سالگی عقب بیندازد. این اتفاق اما رخ نداد و مرادمند مجبور شد به خدمت سربازی برود.

 

 

حالا با گذشت بیش از 2 سال او به تیم ملی برگشته و این در حالی است که دیگر دغدغه ای بابت خدمت سربازی ندارد. مرادمند امروز با حضور در جمع ملی پوشان برای شروع اردوی پیش رو مثل یک سرباز مقابل دوربین عکاس تیم ملی ژست گرفت و با سلام نظامی حضور خود در جمع ملی پوشان را اعلام کرد.

 

مرادمند حالا خود را برای حضور در دو بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا آماده می کند و امیدوار است که یکی از نفراتی باشد که نظر قلعه نویی را برای حضور در جام ملت های آسیا جلب کند.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها