۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
بازدید:۱۲۲۵
صد آنلاین | معاون ارتباطات استقلال با کنایه به حجت کریمی می گوید که او صبر کرد تا تیم از آسیا حذف شود و بعد با گرفتن وام، بدهی استراماچونی را پرداخت کرده است.
کد خبر : ۳۴۰۸۹

تأیید شد: نقل‌و‌انتقالات استقلال هنوز ادامه دارد!

به گزارش صد آنلاین ، یکی از مسائل حاشیه ای روزهای اخیر استقلال، به اتفاقات پیرامون جذب یک بازیکن خارجی به نام رانجلو یانگا مربوط می شود. بازیکنی که حتی به ایران نیز آمد و چند روزی را در تهران به سر برد اما در نهایت و به دلیل عدم تمایل نکونام، او به کشورش بازگشت.

 

 

گفته می شود که یانگا با نظر علی خطیر به تهران آمده و به همین دلیل نیز سرمربی آبی پوشان تمایلی به استفاده از این بازیکن نداشته است. حالا نیز مهدی هژبری معاون ارتباطات و رسانه‌ باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده است.

او درباره یانگا گفت: اکثر مطالبی که در این خصوص منتشر شد، کذب محض است و صرفا این را بگویم که قطعا هر بازیکنی تنها با نظر سرمربی محترم جذب خواهد شد. اجازه دهید در آینده در این خصوص صحبت کنیم.

 

وی درباره بازیکن عراقی استقلال نیز گفت: منتظر محمد هم از این دست اخبار بود که در تمرینات شرکت داشتند و خود آقای نکونام در نشست خبری اخیرشان از او تمجید کردند و به دلیل سقف بودجه مجبور شدیم او را قرضی به مس رفسنجان بدهیم تا ان‌شاءالله در فرصتی دیگر از او استفاده کنیم.

هژبری با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود نقل و انتقالات استقلال ادامه دارد گفت: تا هشتم شهریور وقت هست و ما از این فرصت استفاده می‌کنیم. هرچند سقف قرارداد مشکل بزرگی است ولی با همکاری اعضای تیم، ان‌شاءالله این مشکل حل می‌شود.

 

 

او با اعلام اینکه برخی از بازیکنان با تمایل خودشان مبلغ قراردادهایشان را کسر کرده اند، گفت: برخی از بازیکنان استقلال داوطلبانه و به عشق پیراهن استقلال، حاضر شدند از قرارداد خود، درصدی را کم کنند و از این بابت از آن‌ها بی‌نهایت سپاسگزار هستیم.

 

 

هژبری با کنایه به حجت کریمی باشگاه نیز می گوید: دوستانی که میتینگ می‌گذارند و ادعاهای عجیب می‌کنند، اگر آن زمان که در استقلال بودند، کارشان را درست انجام داده بودند، الان سقف قرارداد ما صد میلیارد بیشتر بود و البته در لیگ قهرمانان حضور داشتیم. البته این تنها هنر آقایان نبود چون هنر دیگرشان این بود که صبر کردند از آسیا حذف شویم و بعد از بانک شهر وام گرفتند تا بدهی استراماچونی را پرداخت کنند. بعد الان می‌گویند ما پول استراماچونی را دادیم. نه دوستان، شما وام گرفتید و یک هزار تومان درآمدزایی نداشتید. شما فقط وام گرفتید و الان باید قسط چند میلیاردی آن وام‌ها را هم پرداخت کنیم. این هم هنری بود که یک سال باشگاه بدون درآمد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها