آخرین اخبار
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
بازدید:۵۲۵
صد آنلاین | عملکرد تحسین برانگیز هافبک جوان سپاهان اصفهان با هشدار بازیکنان و مربیان این تیم همراه شد.
کد خبر : ۳۴۰۷۸

جلسه ویژه در رختکن سپاهان با پدیده جوان

به گزارش صد آنلاین ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان سومین دیدار حساس خود در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر را در حالی مقابل استقلال برگزار می‌کند که در دو بازی قبلی نیز نبردهای سختی مقابل تراکتور و ذوب آهن داشت.

با این حال شاگردان ژوزه مورایس توانستند هر دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند تا نشان دهند بار دیگر قصد رقابت برای کسب مقام قهرمانی را دارند.

سپاهان در حالی دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و سوم را با پیروزی پشت سر گذاشت که بازیکنانی همچون محمدجواد حسین نژاد، ارشیا سرشوق و ... را به عنوان پدیده معرفی کرد.

 

حسین نژاد در دربی اصفهان برای نخستین بار در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و بازی مثال زدنی‌اش نگاه همه را به خود جلب کرد تا زیر ذره‌بین اهالی فوتبال قرار بگیرد.

1911537

هافبک ۲۰ ساله فوتبال ایران پس از این دیدار مورد تحسین افراد مختلف قرار گرفت تا تبدیل به سوال اصلی در کنفرانس خبری مورایس پس از بازی با ذوب آهن شد.

حضور حسین نژاد در کانون توجه فوتبالی‌ها باعث ورود بازیکنان باتجربه سپاهان به این موضوع شد.

 

 

حسین نژاد که در گفت و گو با ورزش سه از اتمسفر فوق العاده رختکن سپاهان و مشاوره بازیکنان باتجربه به او خبر داده بود حالا با هشدار هم تیمی‌هایش نظیر امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، محمد دانشگر و ... روبرو شده است تا بیشتر از این‌ها به فکر فوتبال باشد و اسیر حاشیه‌های ورود به دنیای شهرت فوتبال ایران نشود.

درخواستی که مورایس در بخشی از تمرین هفته جاری تیمش نیز داشت و از هافبک جوان خود خواست ذهن خود را معطوف به مستطیل سبز کند و دچار سوء تفاهم به خاطر حضور در ترکیب اصلی در یک بازی رسمی نشود.

حال باید دید او چه روندی را در پیش خواهد گرفت و چه میزان شانس برای حضور در دیدار هفته جاری با استقلال دارد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان ساعت ۲۰ چهارشنبه هفته جاری میزبان استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خواهد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها