۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مهدی تارتار ؟ کبریت بی خطر برای استقلال
بازدید:۵۵۸
صد آنلاین | بازی با ملوان علاوه بر اینکه برای استقلال و جواد نکونام فوق العاده مهم است، برای یک چهره متعلق به مجموعه پرسپولیس نیز اهمیت زیادی دارد.
کد خبر : ۳۲۹۶۳

استقلال امشب در حالی به مصاف ملوان می‌رود که نماینده پرطرفدار استان گیلان در قیاس با فصل گذشته به معنای واقعی کلمه پوست انداخته و متحول شده است. حالا دیگر نه اثری از مازیار زارع می‌بینیم و نه خبری از پژمان نوری می‌شنویم. علاوه بر این دو چهره گیلانی، تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان سابق ملوان هم دیگر در این تیم حضور ندارند و یک مربی غیربومی به نام مهدی تارار هدایت انزلی چی‌ها را بر عهده گرفته است.

 

بازی با استقلال طی ۲ فصل گذشته برای مهدی تارتار به یک کابوس تمام عیار تبدیل شده بود. این مربی هر چهار بازی قبلی خود در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر را همراه با ذوب آهن به استقلال واگذار کرد تا از این بابت صاحب یک رکورد منفی در کارنامه مربیگری خود شود. اگر ملوان امشب در ورزشگاه آزادی قافیه را به استقلال واگذار کند مهدی تارتار علاوه بر اینکه دومین شکست متوالی خود در این فصل را تجربه می کند، برای پنجمین مرتبه طی دو سال گذشته نیز مغلوب استقلال شده است. شکست‌هایی که کاملاً پشت سر هم در عرصه پیکارهای لیگ برتر برایش قطار شدند.

 

اگرچه ملوان به عنوان تیمی شناخته می‌شود که همواره برابر استقلال و پرسپولیس با قدرت ایستادگی می‌کند اما این تیم فصل گذشته با سرمربی پرسپولیسی خود سه بار مغلوب استقلال شد. مازیار زارع علاوه بر ناکامی در هر دو دیدار رفت و برگشت لیگ برتر، در جام حذفی هم قافیه را به استقلالِ ریکاردو ساپینتو واگذار کرد. حالا باید ببینیم مهدی تارتار مربی اسبق پرسپولیس می‌تواند طلسم ناکامی‌های خودش و البته شکست‌های متوالی ملوان برابر استقلال را بشکند یا اینکه داستان پیروزی های آبی‌پوشان پایتخت مقابل قوی سپید همچنان ادامه پیدا می‌کند؟

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو