آخرین اخبار
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
عضو شورای شهر تهران : لزوم جرم انگاری تخلفات ساختمانی/در تخلفات ساختمانی با سازنده برخورد شود
بازدید:۲۶۶
صد آنلاین | عضو شورای شهر تهران بر لزوم جرم انگاری تخلفات ساختمانی تاکید کرد.
کد خبر : ۳۰۷۹۷

به گزارش صد آنلاین ، احمد علوی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در کشور ما هنوز تخلفات ساختمانی جرم انگاری نشده است، گفت: مسئله اصلی این است که سه بار جرم انگاری تخلفات ساختمانی به مجلس برده می‌شود اما رای نیاورده و این مسئله هنوز حل نشده است.

 


وی با بیان اینکه جالب است که در تخلفات ساختمانی، با ساختمان برخورد می‌شود، تصریح کرد: اشکال اصلی آنجاست که هنوز نتوانستیم قانون درستی داشته باشیم و با ساختمان و نه سازنده ساختمان برخورد می‌شود. در حالیکه متخلف اصلی سازنده است.

 

 

علوی با بیان اینکه در همین حوادث اخیر سوال است که مالکی که ساختمان را ساخته کجاست؟ گفت: حتما باید حادثه‌ای همچون متروپل رخ دهد که به سراغ سازنده برویم؟

 

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر احکام برنامه توسعه هفتم در حال نگارش است و باید مسئله تخلفات ساختمانی نیز جرم انگاری شود، ادامه داد: دقت داشته باشید که به دلیل عدم جرم انگاری تخلفات ساختمانی، سازنده همین ساختمان‌های ناایمن غیر مجاز منطقه ۱۹ می‌تواند در یک منطقه دیگر از فردا کارش را آغاز کند و این هشدار برانگیز است.

 

 

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه باید هوای خانواده‌های شهدا را داشته باشیم، گفت: باید فکر اساسی برای خانواده‌های این افراد داشته باشیم.

انتهای پیام/21111ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها