آخرین اخبار
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
بهترین راهکار برای رفع موهای زاید در خانه بدون هزینه
بازدید:۵۳۶۵۸
صد آنلاین |  از بین بردن موهای زائد خواسته همه افراد است و برای حل این موضوع از انواع و اقسام راه‌ها استفاده می‌کنند. در این مطلب ما به شما آموزش می‌دهیم چگونه در خانه موهای زائ خود را با مواد خانگی از بین ببرید.
کد خبر : ۲۲۱۳۷
 
رفع موهای زائد در خانه به شما در وقت و هزینه‌تان کمک می‌کند. البته نکته مهمی که باید بدانید آن است این روش‌ها را باید به‌صورت مستمر انجام داده و برای موهای نرم و کرک مناسب هستند.
 

رفع موهای زائد

رفع موهای زائد با مخلوط روغن‌زیتون و آب‌لیمو: مخلوط‌کردن مقداری روغن‌زیتون با مقداری آب‌لیمو و استفاده از آن بر روی مناطقی که موهای زائد دارند، ماساژ کرده و سپس با استفاده از یک‌پارچه نازک، موهای زائد را برداشت کنید. این روش به‌عنوان یک روش طبیعی و آرام برای کاهش موهای زائد مورداستفاده قرار می‌گیرد.
 
 
رفع موهای زائد با مخلوط قهوه و شکر
رفع موهای زائد با مخلوط آرد نان با عسل: مخلوط‌کردن مقداری آرد نان با مقداری عسل و سپس استفاده از آن بر روی مناطقی که موهای زائد دارند. صبر
کنید تا کاملاً خشک شود، سپس با حرکات متناوب و با بیرون‌کشیدن به سمت مخالف رشد مو، موهای زائد را با کمک این مخلوط برداشت کنید. این روش نیز می‌تواند برای کاهش موهای نازک و کوتاه مفید باشد.
 
 
رفع موهای زائد با مخلوط قهوه و شکر: مخلوط‌کردن مقداری قهوه طعم‌دار با مقداری شکر و اضافه‌کردن مقداری آب تا به دستگاهی شبیه یک مخلوط تبدیل شود. این مخلوط را بر روی مناطقی که موهای زائد دارند، ماساژ دهید و سپس با استفاده از یک‌پارچه نازک یا کاغذروغنی، موهای زائد را بردارید. قهوه و شکر به‌عنوان مواد خانگی معروف برای کاهش موهای زائد به کار می‌روند.
 
رفع موهای زائد با پوست گردوی سبز: ماسک پوست گردوی سبز بهترین روش طب سنتی برای رفع موهای زائد است. تعداد زیادی پوست گردو را بسوزانید. یک قاشق غذاخوری خاکستر را با یک لیتر آب مخلوط کرده و بگذارید ۱۲ ساعت بماند. سپس یک پنبه را به این ماده آغشته کرده و به محل موهای زائد بمالید. این کار را چندین بار در روز و هر بار ۱۵ دقیقه تکرار کنید.
 
 
رفع موهای زائد با زاج سفید و گلاب: نصف قاشق چای خوری پودر زاج سفید را با ۳ قاشق سوپ خوری گلاب ترکیب کنید. چند قطره روغن زیتون به مخلوط افزوده و روی موهای زائد بمالید. پس از ۲۰ دقیقه دوباره مخلوط را روی موضع بمالید و پس از خشک شدن آن را با آب سرد بشویید. حتماً پس از شستن پوست، از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست خشک نشود.
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها