آخرین اخبار
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۴
خشکی مزاج و کبد بی حال را در صبح در یک آن با این روش درمان کنید
بازدید:۵۵۵
صد آنلاین | حال که عادت‌های تغذیه و خوراک ما ایرانی‌ها تغییر کرده و به منابع غذایی سفارش شده توسط حکمای طب سنتی اهمیت کمتری می‌دهیم، مشکلات و بیماری‌های زیادی به سراغ ما می‌آید. حال چه باید کرد تا با این شرایط، زندگی سالم‌تری داشت ؟ از مهم‌ترین فایده‌های خوردن روغن زیتون ناشتا قبل از صبحانه، درمان بیماری‌های دستگاه گوارش است. اگر می‌خواهید پوستی روشن داشته باشید، هر روز صبح این روغن گیاهی پر خاصیت را قبل از صبحانه میل کنید تا کبدی سالم و پاک داشته باشید. در نتیجه شما به پوست روشن و مورد علاقه خود خواهید رسید.
کد خبر : ۱۶۰۶۲

حال که عادت‌های تغذیه و خوراک ما ایرانی‌ها تغییر کرده و به منابع غذایی سفارش شده توسط حکمای طب سنتی اهمیت کمتری می‌دهیم، مشکلات و بیماری‌های زیادی به سراغ ما می‌آید. حال چه باید کرد تا با این شرایط، زندگی سالم‌تری داشت ؟ از مهم‌ترین فایده‌های خوردن روغن زیتون ناشتا قبل از صبحانه، درمان بیماری‌های دستگاه گوارش است. اگر می‌خواهید پوستی روشن داشته باشید، هر روز صبح این روغن گیاهی پر خاصیت را قبل از صبحانه میل کنید تا کبدی سالم و پاک داشته باشید. در نتیجه شما به پوست روشن و مورد علاقه خود خواهید رسید.

 

11 دلیل که خوردن روغن زیتون ناشتا برای درمان بیماری ها و لاغری معجزه می کند  | مجله کوروش

 

 

درمان سریع یبوست
همان طور که گفتیم مصرف روغن زیتون در بهبود یبوست مؤثر است. یبوست مشکل گوارشی رایجی است که در هر سنی بروز می‌کند. تشخیص روغن زیتون اصل و انتخاب آن و استفاده در غذاهای روزمره باعث دفع راحت‌تر مدفوع و بهبود یبوست خواهد شد به طوری که چربی‌های موجود در این روغن موجب روان شدن روده فرد شده و به عبور راحت‌تر مدفوع کمک می‌کند.

 

 

طبق تحقیقاتی که روی افراد دیالیزی در سال ۲۰۱۵ انجام شد، نشان داد که روغن زیتون می‌تواند در بهبود یبوست ناشی از دیالیز مؤثر باشد. در این تحقیق به افراد روزانه ۴ میلی لیتر روغن زیتون فرابکر قبل از غذا داده می‌شد. پیشنهاد می‌شود برای درمان یبوست، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با معده خالی مصرف کنید. البته نباید زیاده روی کرد و بیشتر از این مقدار مصرف ممکن است باعث اسهال و گرفتگی‌های شکمی ‌شود پس باید در مقدار مصرف آن نیز توجه شود.

 

 

211111

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟