آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
این بازیکن استقلال در ۱۰ دقیقه ۵ توپ لو داد!/ حمله کوبنده به ستاره استقلال
بازدید:۸۴۷
صد آنلاین | هافبک اسبق استقلال از شرایط این باشگاه به شدت گلایه دارد و از مدیرعامل باشگاه می‌خواهد خودش برود.
کد خبر : ۱۲۱۵۲۶

به گزارش صد آنلاین، ستار همدانی درباره بازی با النصر گفت: به طور کلی حل دل تیم ما خوب نیست. استقلال اسیر حواشی و سو مدیریت شده است اما می‌توانستیم بازنده نباشیم. ما تیم کوچکی نیستیم، درست است النصر تیم خوبی است ولی ما کدامیک از شرایط آنها را داریم؟ نه مدیر داریم، نه بازیکنان با تمرکز داریم، همه اسیر حواشی هستند و طبیعی است در این شرایط کار سخت می‌شود.


او ادامه داد: رامین و ماشاریپوف مگر تجربه بین المللی ندارند؟ ما به خودمان باختیم نه النصر، بچه دویدند، جنگجیدند و تلاش کردند ولی استقلال واقعی این نیست. زکی پور ۱۰ دقیقه به زمین آمد و ۵ توپ لو داد، این نشان می‌دهد حال دل تیم خوب نیست و تیم مشکل دارد.

هافبک اسبق استقلال تعویض‌های تیم را در بازی با النصر ضعیف توصیف کرد: تعجب می‌کنم کاکوتا چرا دیر آمد و ماشاریپوف چرا تعویض شد؟ کاکوتا در کنار ماشاریپوف می‌توانست خیلی کمک حال باشد اما دیدید که آنها در این بازی در کنار هم نبودند.

همدانی در مورد اینکه گفته می‌شود انتخاب بختیاری زاده در مورد مربی موقت کار درستی نبود هم گفت: مشکل از سهراب نیست، او یکی از با هوش ترین مدافعان تاریخ ایران بود و هرکسی توانایی دارد باشگاه باید از از او استفاده کند. من اعتقاد دارم مشکل استقلال مدیریتی است و هرکسی با این مدیران می‌آمد او را خراب می‌کردند. حضور موسیمانه قطعا مشکلات را حل نمی‌کند. ما از او حمایت می‌کنیم ولی خیلی بعید است با حضور او هم مشکلی حل شود چون استقلال مشکلات مدیریتی بنیادی دارد.

او خطاب به فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال گفت: این باشگاه مشکل عدیده مدیریتی دارد،از باشگاه استقلال بکشید بیرون. وقتی مردم اعتراض می‌کنند و ناراضی هستند خودتان بروید. آقای سمیعی شما حقوقدان هستی، به خاطر حق و حقوق مردم و با توجه به اینکه هیچ توانایی نداری، بکش بیرون و بزار مردم نفس بکشند. به خاطر مردم شان خودت را حفظ کن و برو. با حضور مدیران فعلی سهراب خراب شد و هرکسی هم که بیاید خراب می‌شود.

هافبک اسبق استقلال با انتقاد از بختیاری زاده گفت: سهراب می‌دانست چه خبر است، او چرا اجازه نداد حسینی در بازی با ذوب آهن وارد اردو شود؟ اگر حسینی بازی با ذوب آهن بود امکان نداشت شکست می‌خوردیم. درست است حسینی علیه باشگاه صحبت کرده ولی شما کجا تصمیم درست گرفته‌اید که اینجا بگیرید؟ شما حتی نمی‌دانستید شب بازی با ذوب آهن وقت تنبیه نیست،باید اجازه می‌دادید بازی تمام می‌شد و بعد او را جریمه می‌کردید. خسرو، حسینی و دیگران همه می‌گویند مدیریت بد است، یعنی همه اشتباه می‌کنند و شما درست می‌گویید؟ شما خودتان گند زدین حالا ایراد بقیه را می‌گویید. بازیکن باید در چارچوبش کار کنند ولی شما کجا کارهایتان را در چارچوب انجام دادید؟

همدانی در پایان گفت: استقلال تیمی‌است که هوادار دارد، با روح و روان آنها بازی نکنید و بروید. خودتان می‌دانید هیچ جایگاهی بین هواداران ندارید، پس اجازه ندهید تیم بیشتر از این لطمه ببیند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها