آخرین اخبار
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
اقدام جنجالی سهراب بختیاری‌زاده/ استقلال خسته تر و بی روحیه تر از همیشه
بازدید:۴۶
صد آنلاین | مربی موقت استقلال با یک تصمیم اشتباه تیمش را در آستانه بازی با النصر دچار چالش بزرگی کرده است.
کد خبر : ۱۲۰۵۳۸

به گزارش صد آنلاین، در شرایطی که با درخواست ۳ تیم شاغل در بازی‌های باشگاه‌های آسیا، بازی‌های هفته هشتم تراکتور، سپاهان و پرسپولیس لغو شد سهراب بختیاری زاده تصمیم گرفت بازی استقلال برابر ذوب آهن برگزار شود.


هرچند در مورد تصمیم  بختیاری زاده اینطور عنوان شده که او قصد داشته قبل از با النصر تیمش را در یک بازی رسمی به میدان بفرستد تا بازیکنان آمادگی بهتری داشته باشند اما برخی براین باور هستند که او برای جمع کردن رزومه و اینکه در پایان ماموریتش در استقلال بتواند تیم پیدا کند، دست به چنین اقدام عجیبی زده است. 

استقلال شب گذشته با نتیجه ۳ بر صفر از ذوب آهن شکست خورد تا هم این تیم در بدترین حالت روحی به مصاف النصر برود و هم فرصتی برای تمرین کردن وجود نداشته باشد.

حالا سهراب بختیاری‌زاده باید جواب بدهد که برگزاری بازی با ذوب آهن در فاصله ۴ روز مانده به بازی با النصر آیا تصمیم عاقلانه‌ای بوده یا نه؟ آن هم در شرایطی که ۳ تیم پرسپولیس، تراکتور و سپاهان که هر ۳ سرمربی خارجی دارند حاضر نشدند در هفته هشتم به میدان بروند.

بی تردید سهراب بختیاری زاده نیمی از تجربه گاریدو، اسکوچیچ و مورایس را هم در سرمربیگری ندارد و شاید بهتر بود او هم از تصمیم آنها پیروی کند تا آبی‌ها در آستانه بازی با النصر به این مشکل بزرگ روبرو نشوند.

خبر ورزشی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها