۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
ریسک بزرگ بختیاری زاده در استقلال کار دستش می دهد؟
بازدید:۳۴۶
صد آنلاین | ریسک بزرگی که سهراب بختیاری زاده مربی موقت استقلال قبول کرده است، یا برای او حکم ورود به بهشت را دارد یا می تواند به منزله پایان کار در جمع آبی ها باشد.
کد خبر : ۱۲۰۲۱۴

به گزارش صد آنلاین،  سهراب بختیاری زاده به خاطر برگزاری بازی استقلال برابر ذوب آهن آن هم ۳ روز بعد از بازی تیم ملی با قطر و فقط ۴ روز قبل از بازی با النصر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا ریسک بزرگی کرده است چرا که با شرایط مشابه پرسپولیس ترجیح داد بازی اش با ملوان در هفته هشتم لیگ برتر به تعویق بیفتد.


بختیاری زاده با این استدلال که بازیکنان باید قبل از بازی با النصر بازی رسمی برگزار کنند، حاضر نشد بازی با ذوب آهن را به تعویق بیندازد اما گاریدو سرمربی پرسپولیس ترجیح داد تیمش با استراحت مناسب به استقبال بازی با السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا برود.

بی تردید اگر استقلال بتواند در بازی با ذوب آهن و النصر موفق از زمین بازی خارج شود، خیلی ها بختیاری زاده را بابت تصمیم شجاعانه اش تحسین خواهند کرد اما اگر آبی ها در نتیجه گیری ناکام باشند، ممکن است پایان کار او در استقلال زودتر از حد انتظار فرابرسد.

بی تردید بختیاری زاده ریسک بزرگی را قبول کرده است و اگر موفق شود، درهای بهشت به روی او باز می شود اما اگر ناکام باشد، هواداران استقلال او را نخواهند بخشید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها