آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
قتل شوهر به دست بالرین مشهور؛ عشق یا جنایت؟
بازدید:۲۶۳
صد آنلاین | اشلی بنلفید، بالرین معروف به «قوی سیاه»، به اتهام قتل عمد شوهرش به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
کد خبر : ۱۱۹۸۱۲

به گزارش صد آنلاین،در یک پرونده جنایی شگفت‌انگیز، اشلی بنلفید، بالرین معروف به «قوی سیاه»، به اتهام قتل شوهرش به ۳۰ سال زندان محکوم شد. این جنایت در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ در شهر تامپا، فلوریدا، رخ داد و به شدت مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفت.

 


روایت روز حادثه

اشلی که در آن زمان با شوهرش در خانه‌ای مشترک زندگی می‌کرد، در طول یک مشاجره شدید، شوهرش را با شلیک گلوله به قتل رساند. او ادعا می‌کرد که این اقدام در دفاع از خود صورت گرفته و زمانی که شوهرش با ابزاری شبیه چکش به سرش حمله کرده، برای نجات جان خود به او شلیک کرده است. اما اظهارات او در دادگاه با تناقضاتی مواجه شد که موجب شد قضات به دقت بیشتری به این پرونده بپردازند.

 


اشلی که به دلیل حوادث مشابه به «قوی سیاه» شهرت یافته بود، در تلاش برای توجیه عمل خود، بیان کرد که او به شدت تحت فشار قرار گرفته و در لحظه‌ای که به شوهرش شلیک کرده، احساس خطر کرده است. اما دفاعیات او کافی نبود تا قضات را قانع کند.

 


تحلیل شلیک‌ها

مدعی‌العموم با بررسی شواهد، نکات جالبی را در مورد شلیک‌ها مطرح کردند. بر اساس تجزیه و تحلیل شواهد، مشخص شد که یکی از گلوله‌ها به پشت سر شوهر اشلی شلیک شده و این نشان می‌دهد که وی در حال دور شدن از اشلی بوده و به هیچ وجه در حال حمله به او نبوده است. این شواهد به خوبی تناقض در ادعای اشلی را نمایان کرد و نشان داد که این اقدام عمدی بوده است.

 


چرا قتل؟

یکی از دلایل احتمالی که دادستان‌ها به آن اشاره کردند، می‌تواند تلاش اشلی برای به دست آوردن حضانت فرزندانشان باشد. آن‌ها استدلال کردند که انگیزه اصلی این قتل، نه دفاع از خود، بلکه تمایل به کنترل زندگی و حضانت فرزندان بود. این ادعای دادستان‌ها در کنار شواهد فنی باعث شد که قضات تصمیمی قاطع بگیرند.

 


محکومیت و آینده اشلی

در نهایت، قضات پس از بررسی تمام شواهد و اظهارات، اشلی را به قتل عمد محکوم کردند و او اکنون با ۳۰ سال حبس روبرو خواهد بود. این حکم نه تنها به معنای پایان زندگی حرفه‌ای او به عنوان یک بالرین است، بلکه نشان‌دهنده عواقب جدی اعمال خشونت‌آمیز نیز می‌باشد.این حادثه نشان‌دهنده این است که هرگز نمی‌توان پیش‌بینی کرد که یک لحظه از خشونت چگونه می‌تواند زندگی را به طرز غیرقابل بازگشتی تغییر دهد.

 

 

از خوانندگان عزیز دعوت می‌کنیم نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها