آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
قتل فجیع مرد همسایه با آجر و چاقوی زن و شوهر جوان در فشافویه
بازدید:۱۲۱
صد آنلاین | به دنبال قتل هولناک مرد جوان توسط زن و شوهر همسایه در جنوب تهران، تحقیقات جنایی آغاز شد و تعدادی از متهمان دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۱۹۵۶۴

به گزارش صد آنلاین، به دنبال قتل هولناک مرد جوان توسط زن و شوهر همسایه در جنوب تهران، تحقیقات جنایی آغاز شد و تعدادی از متهمان دستگیر شدند.

 

 

 

در روز یکشنبه 22 مهرماه امسال، مرگ مشکوک یک مرد جوان در فشافویه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد. با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم جنایی در محل حادثه جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در نتیجه یک نزاع در ساختمان مسکونی توسط زن و شوهری که همسایه‌اش بودند، قربانی جنایت شده است. کارآگاهان در نخستین گام با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت افرادی که در درگیری بودند را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد فرار دارند.   کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، پس از دریافت این اطلاعات مهم، زن و شوهر جوان را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

 

 

 

تحقیقات ابتدایی از زن و شوهر جوان نشان می‌داد، مقتول و متهمان به‌خاطر مسائل ساختمانی با یکدیگر درگیر شدند که زن جوان ابتدا مرد همسایه را هدف ضربه آجر قرار داده و همسرش در ادامه با چاقو دست به این جنایت هولناک زده است. پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، تیم جنایی مأموریت یافتند تا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، بررسی‌های خود را در رابطه با این نزاع مرگبار ادامه دهند. جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. 

 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها