آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
امیرحسین صادقی مدیران باشگاه استقلال را تحقیر کرد
بازدید:۳۵
صد آنلاین | امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال گفت: خسرو حیدری گفت این امکانات برای ۴ رده است و من باورم نمی شد باشگاه بزرگ استقلال چنین وضعیتی دارد.
کد خبر : ۱۱۹۵۲۲

به گزارش صد آنلاین، امیرحسین صادقی در باره انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی استقلال گفت: من نمی توانم نظر بدهم، خیلی ها در لیگ برتر کار کرده اند و تشخیص می دهند ولی من چون تجربه ندارم، نظرم اشتباه و روی حب و بغض است، کاری که همه می کنند. من این اجازه را به خودم نمی دهم حرفی بزنم چون این جایگاه را تجربه نکرده ام. شما باید ببینید این تیم برای چه رتبه ای بسته شده است بعد در مورد انتخاب سهراب بختیاری صحبت کنید، نکونام گفت تیم را برای قهرمانی می بندد اما هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده سقف بودجه پر شد که این مساله فاجعه است.


کاپیتان سابق استقلال در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات هم گفت: قرارداد سهرابیان بسته شد، رفت نساجی! مرادمند رفت و هفته پنجم برگشت و من هنوز نمی توانم متوجه شوم دلیل این همه تغییر چیست؟ نمی دانم برنامه های مدیران استقلال در چه قالبی شکل می گیرد که هنوز نمی دانند سقف قرارداد به چه شکلی است و چطور قرارداد امضا شود که تیم دچار مشکل نشود.

صادقی در مورد وضعیت تیم های پایه استقلال گفت: من در دوره خطیر برنامه دادم، گفتم به اسپانسر احتیاجی ندارم و می توانم این تیم را سرپا کنم و سالی ده پانزده بازیکن را به بزرگ ها بدهم و حتی با انتقال بازیکن به تیم های دیگر درآمدزایی کنم. آقای خطیر موافقت نکرد و البته حق هم داشت چون با فرد دیگری صحبت کرده بود و من خیلی دیر پیشنهاد دادم.

صادقی در مورد برکناری خسرو حیدری از سرمربیگری امیدهای باشگاه به خاطر موضع گیری علیه باشگاه هم گفت: خسرو حیدری را برکنار می کنید ولی صورت مساله را پاک نکنید. یک روز تیم مدرسه فوتبال من با آکادمی استقلال بازی داشت،  آن روز چون میهمان بودیم با خودمان توپ تمرین نبرده بودیم و من دیدم توپ های استقلال به ۱۰ عدد نمی رسید و چهار مدل مختلف وجود داشت. کنز و نیزه ها سر تمرین و قیف و ... یک سوم مدرسه فوتبال امیرحسین صادقی هم نبود. خسرو گفت این امکانات برای ۴ رده است و من باورم نمی شد باشگاه بزرگ استقلال چنین وضعیتی دارد.

او ادامه داد: حیدری دردش درد استقلال است، سایر مربیان پایه که اصلا در استقلال نبوده اند و فقط آمده اند رزومه جمع کنند، آنها حرفی نمی زنند که در تیم باشند. فردا هواداران استقلال از امیدهای باشگاه انتظار دارند و دوست دارند خسرو حیدری بازیکن معرفی کند، این بنده خدا امکانات که ندارد، تیم را هم که خودش نبسته است، دیگر چه کار می تواند بکند؟

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا چنین شرایطی را در سال های حضور خودش در استقلال دیده بود یا نه هم گفت: دیده ام، خیلی هم دیده ام. من فکر کنم از دوره آقای افشارزاده به بعد تمام مدیران به جز حجت کریمی و خطیر ناکارآمد بودند، فقط می آمدند که باشند و برای خودشان رزومه جمع کنند. حتی دوره آجورلو به خاطر خرج بیش از حد و درایت فرهاد مجیدی قهرمان شدیم و در مجموع فکر می کنم شرایط مدیریتی باشگاه اصلا خوب نبوده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها