آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
دردسر تازه برای استقلال پیش از دیدار با رونالدو
بازدید:۱۷۰
صد آنلاین | استقلال برای جدال مقابل النصر عربستان با دردسر تازه‌ای مواجه شده است.
کد خبر : ۱۱۸۹۱۵

به گزارش صد آنلاین، طبق برنامه استقلال باید اول آبان در امارات به مصاف النصر عربستان برود و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت این مسابقه در زمین بی‌طرف انجام شود.


برگزاری بازی استقلال النصر در دبی جدا از اینکه استقلال را از میزبانی محروم می‌کند، موجب خواهد شد تا هزینه‌های مضاعفی هم به این باشگاه تحمیل شود. حالا استقلالی‌ها باید پول هواپیما بدهند و در دبی هم هتل بگیرند که قطعاً هزینه‌اش از اقامت در تهران بیشتر خواهد شد. خرج اجاره زمین تمرین هم به این موارد اضافه می‌شود ولی یک هزینه مضاعف دیگر نیز وجود خواهد داشت.

طبق قانون، باشگاه النصر باید خودش خرج سفر به دبی و اقامت در آن شهر برای جدال مقابل استقلال را بدهد ولی برگزاری مسابقه در زمین بی‌طرف به معنای سلب مسئولیت از میزبان بابت تهیه زمین تمرین و ترانسفر تیم مهمان نخواهد بود و حالا استقلال باید در دبی و به صورت دلاری برای کریستیانو رونالدو و همبازیانش زمینه تمرین تهیه کند و خرج رفت و آمد آنها از هتل به محله مذکور را نیز بپردازد. البته اگر النصر به ایران می‌آمد هم این هزینه‌ها با استقلال بود ولی پرداخت آن به صورت ریالی به مراتب متفاوت با هزینه کردن به صورت ارزی آن هم در شهری مانند دبی است.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها