آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
فرهاد مجید در استوری جدید خود چه رازی را فاش کرد؟
بازدید:۵۷
صد آنلاین | فرهاد مجیدی با استوری‌هایش برای استقلال پیامی ارسال کرده که جزییات را در این خبر بخوانید.
کد خبر : ۱۱۸۳۳۶

به گزارش صد آنلاین،فرهاد مجیدی، ستاره اسبق تیم استقلال و سرمربی جوان و باانگیزه، در گفتگو با رسانه‌ها، به شایعات مربوط به بازگشتش به این باشگاه پایان داد. در ماه‌های اخیر، نام او یکی از پر تکرارترین‌ها در میان هواداران استقلال بوده است. آنها به یاد خاطرات شیرین قهرمانی‌های گذشته، همواره امیدوار به بازگشت او به تیم خود بوده‌اند. اما فرهاد مجیدی با قاطعیت اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران و به ویژه استقلال ندارد.

 


شایعات در دنیای فوتبال

 

شایعات همیشه جزئی جدایی‌ناپذیر از دنیای فوتبال بوده و هر روزه به دلیلی جدید در بین هواداران پخش می‌شود. مجیدی که سال‌ها در فوتبال امارات و با تیم‌های بزرگی چون الوصل، النصر و الاهلی به میدان رفته، به این شایعات پاسخ داد. او می‌گوید: "دو سه روز پیش در یک صحبت تأکیدی اعلام کردم که قصد ندارم برای مربیگری به استقلال بیایم."

 


حمایت از سرمربی جدید

 

مجیدی به هواداران استقلال تأکید کرد که حمایت از سرمربی جدید، هر کسی که باشد، باید در اولویت قرار گیرد. او در ادامه گفت: "مدیران استقلال به من لطف داشتند و برای مذاکره به دبی آمدند. اما فعلاً برنامه من بازگشت به فوتبال ایران نیست و شایعات در این زمینه را کاملاً تکذیب می‌کنم."

 


استوری‌های امیدبخش فرهاد

 

یکی از نکات جالبی که مجیدی به آن اشاره کرد، استوری‌هایی است که درباره روزهای خوش استقلال منتشر کرده است. او گفت: "این استوری‌ها فقط برای یادآوری به هواداران است که همیشه بعد از سختی‌ها، شرایط خوب از راه خواهند رسید."

 


مجیدی همچنین به یادآوری این نکته پرداخت که این استوری‌ها هیچ مصرف دیگری ندارند و صرفاً بر اساس محبت هواداران ساخته شده‌اند. او افزود: "من خودم این کار را انجام ندادم و هواداران با لطفی که همیشه به من دارند، اقدام به ساخت آن کردند."

 


احساسات هواداران و آینده استقلال

 

مجیدی به اهمیت حمایت هواداران از استقلال اشاره کرد و گفت: "باشگاه استقلال با حضور هوادارانش معنی پیدا می‌کند و هر وقت هواداران با علاقه پشت تیم باشند، روند تیم مثبت خواهد شد." او امیدوار است که این جو مثبت دوباره در تیم ایجاد شود و شرایط به سمت موفقیت پیش برود.

 


مجیدی همچنین با ابراز خرسندی از عملکرد سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی فعلی استقلال، گفت: "امیدوارم با یک انتخاب خوب، شرایط بهبود یابد."

 

 

 

از هواداران استقلال و تمام خوانندگان عزیز خواهشمندیم نظرات و تحلیل‌های خود را در صد آنلاین به اشتراک بگذارند. نظرات شما می‌تواند به ما در تولید محتوای بهتر کمک کند.
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها