۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
خبری مهم درباره بازی استقلال - النصر رسید
بازدید:۲۸۳
صد آنلاین | تیم‌های استقلال و النصر قرار است در تاریخ اول آبان در لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم بروند، اما احتمال انتقال این بازی به کشور بی‌طرف وجود دارد. باشگاه النصر در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال عربستان است و هنوز درخواست رسمی به AFC ارسال نکرده است.
کد خبر : ۱۱۸۱۹۸

به گزارش صد آنلاین، تیم‌های استقلال و النصر قرار است در تاریخ اول آبان در دیدار دوم سوم گروه غرب لیگ نخبگان آسیا در تهران به مصاف هم بروند، اما به نظر می‌رسد این بازی ممکن است به کشور دیگری منتقل شود. روزنامه الریاضیه عربستان گزارش می‌دهد که باشگاه النصر در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال عربستان درباره شرایط این دیدار است، اما هنوز درخواست رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ارسال نکرده است.


بر اساس اطلاعات یک منبع معتبر، احتمال انتقال بازی به زمین بی‌طرف وجود دارد و تیم استقلال به عنوان میزبان حق انتخاب خواهد داشت. AFC با بررسی شرایط منطقه‌ای، تصمیمات نهایی در مورد دیدارهای خانگی نمایندگان ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا را اتخاذ خواهد کرد.

در حال حاضر، النصر و استقلال در رده‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی گروه غرب لیگ نخبگان آسیا با 4 و 3 امتیاز قرار دارند. این وضعیت می‌تواند تأثیر زیادی بر آینده رقابت‌های این دو تیم داشته باشد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها