آخرین اخبار
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
مصاحبه جنجالی سیدحسین حسینی از نامردی‌های مدیریت استقلال
بازدید:۲۶۳
صد آنلاین | سیدحسین حسینی در مصاحبه‌ای جنجالی از ناامیدی‌ها و نامردی‌های مدیریت استقلال سخن گفت و به رفتارهای ناپسند در فضای مجازی انتقاد کرد.
کد خبر : ۱۱۷۳۸۳

به گزارش صد آنلاین،سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، در مصاحبه‌ای جنجالی که در میکسدزون ورزشگاه شهرقدس برگزار شد، از مشکلات و چالش‌های خود به عنوان دروازه‌بان تیم پرده برداشت. این مصاحبه پس از اعتراض‌های هواداران به عملکرد او و خطای پنالتی در بازی با هوادار انجام شد. حسینی در این مصاحبه به انتقاد از مدیریت باشگاه و عدم حمایت از خود پرداخت و به وضوح نشان داد که چه چالش‌هایی را در این مدت سپری کرده است.


چالش‌های روحی و روانی در تیم استقلال

حسینی در این مصاحبه به مشکلات روحی تیم اشاره کرد و گفت: "آقا سهراب روی روح و روان تیم کار کرد." به گفته او، تأثیرات روحی بر روی عملکرد بازیکنان بسیار زیاد است و در این پنج هفته تیم استقلال به شدت آسیب دیده بود. او افزود که هدفش این است که ناامیدی را از هواداران دور کند و به روزهای خوب استقلال بازگردد.


انتقاد از عملکرد مدیریت

یکی از نکات مهمی که حسینی به آن اشاره کرد، انتقاد از مدیریت باشگاه بود. او گفت: "بعضی‌ها بعد از دربی کارهای زشتی کردند." حسینی به وضوح به رفتارهای ناپسند در فضای مجازی اشاره کرد و گفت که این کارها باعث ناامیدی او و تیمش شده است. او همچنین از عدم حمایت مدیریت باشگاه از خود در زمان‌های دشوار سخن گفت و خاطرنشان کرد که: "در روزهای سخت هیچ‌کس پشتم نبود و تنها بودم."

 

حسینی همچنین به مشکلات مالی خود اشاره کرد و گفت: "از ابتدای فصل ذهنم درگیر مبلغ قراردادم است." او به قرارداد گلر بوسنیایی که با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به تیم آمد اشاره کرد و گفت که هواداران باید بدانند که او تحت چه فشارهایی است. این گفته‌ها نشان‌دهنده عدم شفافیت و ناکارآمدی در مدیریت مالی باشگاه است.

 

هواداران استقلال خودشان قضاوت کنند
هواداران استقلال باهوش هستند و می‌دانند چه اتفاقی از کدام سمت می‌افتد، اما اینکه بخواهند بگویند من کم‌کاری کردم و این چیزها، هواداران استقلال خودشان می‌توانند قضاوت کنند.

 

از ابتدای فصل ذهنم درگیر مبلغ قراردادم است
از ابتدای فصل درباره رقم قراردادم به من قول داده‌اند اما درستش نکردند. از روز اولی که سر تمرین آمدم ذهنم درگیر این مساله است. فردا می‌‌خواهند پول بدهند اما قراردادم را درست نکردند.

 

در روزهای سخت هیچ‌کس پشتم نبود وتنها بودم
در روزهای سخت کسی پشت من نبود و خودم تن دنبال مشکلاتم بودم و اینطرف و آنطرف می‌رفتم. می‌گفتم شما به عنوان مدیر باشگاه استقلال همراه من بیایید و مشکلم را حل کنید. می‌گفتم تیم ملی مرا حل کنید، می‌گفتند خودت برو.

 

مثل پارسال به گلر دیگری 60 میلیارد پیشنهاد دادند!
نمی‌خواهم اسمی از کسی بیاورم، اما چطور در آن لحظه ای که به مشکل خوردم، باز رفتید اشتباه پارسال را کردید و تماس هایتان را با گلر دیگری گرفتید؟ 60 میلیارد با او صحبت کردید.

 

در این لحظه یکی از خبرنگاران از حسینی پرسید که منظورش بیرانوند است؟ او پاسخ داد: من نمی‌خواهم اسم بیاورم ولی هواداران بدانند اگر قرارداد مرا ببینند خنده‌شان می‌گیرد. مدیریت باشگاه هم هیچ تلاشی متاسفانه نکرده است.

2082278

تیم رقیب پیشنهاد 50 میلیاردی داد و نرفتم
همان روزهایی که من مشکل خورده بودم، اسپانسر یک باشگاه دیگری با من تماس گرفت و گفت که قراردادت را فسخ کند و بیا اینجا و ما هم 50 میلیارد به تو پول می‌دهیم. من گفتم فرزند استقلال هستم. کاپیتان این تیم هستم و همینجوری نمی‌توانم راحت بلند شوم و بیایم. کاش باشگاه این چیزها را بداند. درست نیست درباره قراردادم اینجا صحبت کنم، اما واقعا خسته شدم.

 

از اردوی ترکیه پیش‌بینی این روزها را می‌کردم
خودم از سال‌های قبل طلب خاصی ندارم. دو سه نفر از بچه‌ها از اول فصل پول نگرفتند. از اول فصل مشکلات زیاد داشتیم، مشکل ما یکی دو تا نبود. از همان اردوی ترکیه مشکلات بود. من پیش‌بینی این روزها را می‌کردم که همین اتفاقات هم متاسفانه افتاد و باید تلاش کنیم استقلال به روزهای خوبش برگردد.

 

واکنش به پنالتی جنجالی مقابل هوادار
در آن صحنه‌ای که توپ بالا رفت و برای توپ خروج کردم، بازیکن حریف زیر من را خالی کرد که توپ از دستم دررفت. وقت تعادلم را روی هوا از دست می‌دهم نمی‌توانم با دست بسته پایین بیایم. بالاخره دست را باید جایی بگذارم. یک پنالتی الکی گرفت و چون بازی 2 بر صفر بود، می‌خواستیم یک پوئن هم به تیم حریف بدهد.

حسینی در نهایت از هواداران استقلال خواست که خودشان قضاوت کنند و بگویند که آیا او کم‌کاری کرده است یا خیر. او به آنها اطمینان داد که همیشه تلاش کرده و در تلاش است تا شرایط را بهبود بخشد.

 

سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال، نماینده مشکلات و چالش‌هایی است که تیم با آن مواجه است. صحبت‌های او نشان‌دهنده نیاز به تغییرات جدی در مدیریت و حمایت از بازیکنان است. آیا مدیریت باشگاه استقلال می‌تواند به صدای حسینی گوش دهد و برای بهبود شرایط قدم بردارد؟

 

لطفاً نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید و ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود مطلع کنید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها