آخرین اخبار
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
هوای ۱۰ استان کشور فردا بارانی می‌شود
بازدید:۲۲۷۳
صد آنلاین | رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی می‌گوید شنبه (۱۴ مهر) در گیلان، مازندران و غرب گلستان بارش پراکنده باران و در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران و شمال استان‌های البرز، قم و اصفهان و شرق سمنان رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.
کد خبر : ۱۱۶۹۲۲

به گزارش صد آنلاین، صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جمعه (۱۳ مهر) در گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

او ادامه داد: شنبه (۱۴ مهر) در گیلان، مازندران و غرب گلستان بارش پراکنده باران و در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران و شمال استان‌های البرز، قم و اصفهان و شرق سمنان رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ یکشنبه (۱۵ مهر) در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و نیمه شرقی یزد افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۶ و ۱۷ مهر) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود و تنها روز سه‌شنبه در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر گاهی رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

ضیاییان همچنین گفت: جمعه و شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و جنوب غرب و یکشنبه در شرق کشور وزش باد نسبتا شدید و در نقاط مستعد پدیده گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و از دوشنبه در غالب مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود. طی دو روز آینده خلیج فارس و مناطق فراساحلی خزر مواج است.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ مهر) صاف تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش باد و گاهی رگبار باران با حداقل و حداکثر دمای ۱۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۵ مهر) قسمتی ابری تا نیمه ابری، به تدریج کاهش ابر و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه و پس فردا شهرکرد و اردبیل با کمینه دمای ۵ درجه سانتیگراد و اهواز نیز طی فردا و پس فردا با بیشینه دمای ۳۸ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها