آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
سارقان کش‌روزن در کرج به پایان راه رسیدند
بازدید:۲۱۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۵ نفر سارق سابقه ‏دار با ۱۲ فقره سرقت کش روزنی خبر داد.
کد خبر : ۱۱۶۷۳۸
به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ پیمان گودرزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت به شیوه کش روزنی در مناطق مختلف شهرستان کرج، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری43کیانمهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی 5 نفر متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 12 فقره سرقت به شیوه کش روزنی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل مجرمان و هنجارشکنان ایستاده و اجازه نمی دهد تا امنیت و آرامش در جامعه دچار اختلال شود.

 کش روزنی نوعی از سرقت است که سارق با زبردستی و چالاکی و به گونه ای که کسی نبیند با زرنگی و چربدستی اقدام به سرقت می کند. در این روش سارقان با حضور در برخی از مغازه ها از جمله موبایل فروشی ها و طلافروشی ها با سرگرم کردن صاحبان مغازه بدون اینکه مغازه دار یا فروشنده متوجه سرقت شود، گوشی یا طلای مغازه دار را سرقت می کنند.

مهر
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها