آخرین اخبار
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
بازدید:۳۸
محمود فکری سرمربی مس شهربابک پس از صحبت‌های جنجالی و غیرقابل انتشار در مورد گزینه مدنظر مدیران استقلال برای نیمکت این تیم، با رای موقت کمیته انضباطی محروم شد.
کد خبر : ۱۱۷۰۷۸

به گزارش ایلنا، در یکی از دیدارهای مهم هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، مس شهربابک توانست در تهران با نتیجه دو بر یک از سد سایپا گذشته و سه امتیاز حساس را از آن خود کنند.

محمود فکری سرمربی مس شهربابک در نشست خبری پس از  این مسابقه حضور یافت و پس از آنکه نزدیک به دوازده دقیقه در خصوص مسائل مختلف و مشکلات مس شهربابک و پیروزی تیمش برابر سایپا صحبت کرد، با سوالی پیرامون تغییرات روی نیمکت استقلال مواجه شد.

فکری در ابتدا تغییرات زودهنگام در استقلال و جدایی نکونام را تصمیمی اشتباه و حاصل به وجود آوردن فضایی بد برای او و تیمش دانست و در ادامه صحبت‌های بسیار عجیبی را درباره گزینه مدنظر مدیران استقلال به زبان آورد و مدعی شد شخصی که قرار است هدایت استقلال را بر عهده بگیرد، همجنسگراست و صحبتش را با حر‌ف‌های غیرقابل انتشاری ادامه داد.

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دستور موقتی در این خصوص صادر کرده که متن آن به شرح زیر است: 

«طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی، محمود فکری سرمربی تیم مس شهر بابک به دلیل اظهارات خود در کنفرانس خبری و نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.

وی همچنین جهت ادای توضیح باید در کمیته انضباطی حضور یابد.»

انتهای پیام/
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها