آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
این تیم لقمه آماده و خوشمزه استقلال و سهراب بختیاری زاده
بازدید:۶۹۱
صد آنلاین | تیم هوادار در چهارچوب مسابقات اخیر خود مقابل استقلال همواره مغلوب شده و این تیم در ۴ دیدار اخیر نتیجه ای جز باخت مقابل استقلال تجربه نکرده است.
کد خبر : ۱۱۶۸۲۰

به گزارش صد آنلاین، تیم هوادار در دیدار رفت فصل گذشته مقابل استقلال و در چارچوب هفته ششم با سه گل مغلوب بی‌های تهرانی شد. کوین یامگا در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی و مهرداد محمدی در دقایق ۶۱ و ۸۴ سه گل استقلال در دیداری که با نتیجه ۳ بر دو برنده شدند را به ثمر رساندند.


این تیم در دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر و تک گل دقیقه ۱ آرمین سهرابیان مغلوب استقلال شد تا در یک فصل ۴ گل از استقلال بخورد.

اما همین تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر نیز در دیدار رفت و برگشت ۷ بار دروازه‌اش را مقابل استقلال باز شده دید. تیم استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر ۲۲ بیست و دوم با نتیجه ۶ بر یک هوادار را در هم کوبید. آرش رضاوند در دقیقه ۴۶ سپس محمد محبی در دقایق ۶۴ و ۷۵ از روی نقطه پنالتی، سعید مهری در دقیقه ۸۵، سپس مهدی قائدی در دقیقه ۸۸ و در نهایت سید حسین حسینی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده پایان بازی، ۶ بار در بازی هوادار را گشودند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو در دیدار رفت فصل بیست و سوم نیز با تک گل محمد محبی در دقیقه ۸ تیم هوادار را یک برصفر شکست داده بودند تا این تیم در دو فصل اخیر مجموعاً ۱۱ بار از استقلال گل خورده باشد.

ناگفته نماند؛ در جدول فعلی لیگ برتر تیم هوادار با ۶ بازی و تنها ۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته و قعرنشین است اما تیم استقلال هم حال و هوای خوبی ندارد و از ۵ بازی تنها ۵ امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم و در فاصله اندکی با ته جدول قرار دارد.

یادآور می شود؛ تیم هوادار از وقتی به لیگ برتر آمده مقابل استقلال همواره مغلوب شده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها