۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
حمله مرگبار به پدر و دختری در میاندوآب/ مرد 63 ساله کشته شد
بازدید:۱۱۲
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از دستگیری قاتل 23 ساله ، در کمتر از 3 ماه تلاش شبانه روزی ماموران آگاهی ، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۴۶۲۷

 به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از دستگیری قاتل 23 ساله ، در کمتر از 3 ماه تلاش شبانه روزی ماموران آگاهی ، خبر داد.

 

 

 

سرهنگ فخرالدین رستم پور، در تشریح این خبر گفت: در پی قتل مردی 63 ساله و زخمی شدن خانم 39 ساله دختر مقتول،در یکی ازروستاهای اطراف شهرستان میاندوآب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.  وی با بیان اینکه متهم پس از قتل به شهرهای عمقی کشور متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی و فنی؛ شناسایی و برابر تحقیقات به عمل آمده ؛ قاتل 23 ساله و همدست 20 ساله وی  شناسایی و دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح نیز کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان  میاندوآب در پایان اظهار داشت: متهم انگیزه خود از این قتل را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرده است. سرهنگ فخرالدین رستم پور در پایان از عموم شهروندان خواست که در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها