۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
هلدینگ برای نابودی
بازدید:۱۱۱۰
صد آنلاین | ادموند اختر مهاجم استقلال درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: فکر می‌کنم در ماجرای یامگا یک بار دیگر ثابت شد چوب خدا صدا ندارد.
کد خبر : ۱۱۴۱۸۴

به گزارش صد آنلاین، مهاجم اسبق استقلال به شدت از اتفاق‌های روزهای گذشته این باشگاه ناراحت است. ادموند اختر در این بار گفت:

تیم استقلال شده تیم محلات، حتی زمانی که ما بازی می‌کردیم هم این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. مگر می‌شود کسی علیه برادر و خود سرمربی مصاحبه کند و  مدیریت خبر نداشته باشد؟ این اتفاق‌ها فقط دودش در چشم هواداران می‌رود.

 


او  در مورد عملکرد هلدینگ خلیج فارس هم گفت:

این چیزی که ما داریم می‌بینیم هلدینگ خلیج فارس آمده تا استقلال را نابود کند. تیمی‌که داشت قهرمان می‌شد مدیریتش را بی دلیل عوض کردند. علی خطیر یکی از بهترین مدیران فوتبال ما است؛ او جوان و کاربلد است، او اشتباه هم داشت ولی تاثیرگذار نبود. خطیر می‌ماند استقلال صد در صد قهرمان می‌شد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد درخشش یامگا در بازی با استقلال هم گفت:

می‌شود بپرسم یامگا چه فرقی با ۵ بازیکن خارجی استقلال دارد؟ او  با شخصیت و با ادب است، من فکر می‌کردم شرایط بازی کردن ندارد ولی وقتی بازی‌اش را دیدم هیچ فرقی با بازیکنان استقلال نداشت و بهتر از خارجی‌های تیم بود. خارجی‌ها هم خدا دارند و دیدید در چه بازی چه اتفاقی برایش افتاد. فکر می‌کنم در ماجرای یامگا یک بار دیگر ثابت شد چوب خدا صدا ندارد.

او ادامه داد:

با آمدن هلدینگ قراردادها را بالا رفته، پورسانت‌ها بیشتر شده و پول بیشتری نصیب ایجنت‌ها می‌شود اما برای باشگاه هیچ اتفاقی نیفتاده است. پارسال مدیرعامل وقت قایم نمی‌شد و جواب سرمربی را هم نمی‌داد. قانون می‌گفت خطیر می‌تواند نکونام را برکنار کند اما او برای آرامش تیم این کار را نکرد.

اختر در پایان در مورد شانس پیرزوی استقلال در دربی هم گفت:

ببینید دربی ربطی به این چیزها ندارد. مطمئن باشید استقلال با بدترین شرایط روحی باز هم استقلال است و برای برنده شدن بازی می‌کند. نتایج دربی غیر قابل پیش بینی است و این بازی ۳ امتیاز ندارد چون در سرنوشت بازیکنان، مربی‌ها و مدیریت تاثیر می‌گذارد. چه بسا با اتفاق‌های رخ داده انگیزه تیم برای پیروزی در دربی بیشتر شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها