آخرین اخبار
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
قتل بی رحمانه مرد 63 ساله در باغ شخصی
بازدید:۱۱۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی خفر از دستگیری قاتلان در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب به قتل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۲۴۸۸

 به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی خفر از دستگیری قاتلان در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب به قتل در این شهرستان خبر داد.

 

 

سرهنگ حجت الله احمدیانگفت: در پی اعلام فقدانی فردی حدودا 63 ساله در یکی از محله های شهرستان خفر به مرکز فوریت های پلیسی 110 ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و قوت گرفتن فرضیه قتل تعداد 2 نفر متهم  42و 54 ساله را شناسایی  و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در کمترین زمان ممکن هر 2 نفر را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند . فرمانده  انتظامی شهرستان خفر با بیان اینکه متهمین پس از مشاهده ادله و مدارک به قتل اعتراف کردند، گفت: متهمین مقتول را با نقشه قبلی به داخل باغ آورده که در ابتدا فرد 42 ساله با چوب به سر مقتول زده و سپس با همکاری فرد 54 ساله با شیلنگ وی را خفه و جسد را در همان مکان دفن می کنند.

 

 

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی در حین انجام تحقیقات از قاتلین، متوجه شدند، فردی 21 ساله نیز در این ماجرا با قاتلین همکاری داشته که بلافاصله وی را نیز دستگیر کردند. سرهنگ حجت الله احمدیان با اشاره به اینکه قاتلین انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه قاتلان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. فرمانده انتظامی خفر خاطرنشان کرد: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه برخورد قاطع با جرایم خشن از هیچ تلاشی دست نخواهد کشید.َ 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها