آخرین اخبار
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
عکس / خانم وکیل معروف در دفتر کارش به قتل رسید
بازدید:۵۰۸۷
صد آنلاین | محمد رحیمی دادستان ملایر در بیان توضیحاتی در خصوص خبر قتل وکیل سهیلا معماری در دفتر وکالتش گفت: ادله کافی و متقنی مبنی بر ارتکاب قتل و فوت جنایی وکیل مرحومه کشف و واصل نشده است.
کد خبر : ۱۱۱۱۶۱

 به گزارش صد آنلاین،  محمد رحیمی دادستان ملایر در بیان توضیحاتی در خصوص خبر قتل وکیل سهیلا معماری در دفتر وکالتش گفت: ادله کافی و متقنی مبنی بر ارتکاب قتل و فوت جنایی وکیل مرحومه کشف و واصل نشده است. حسب گزارش ها  اعلام شده بود یک وکیل دادگستری روز گذشته مورخ ۱۸ شهریور ماه در دفتر کارش در شهر ملایر به قتل رسیده است.

 

 

محمد رحیمی امروز دوشنبه مورخ ۱۹ شهریور ماه در این خصوص اظهار کرد: بر اساس گزارش پلیس آگاهی شهرستان ملایر، وکیل دادگستری مرحومه  سهیلا معماری در ساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه ۱۸ شهریور در بیمارستان مهر ملایر فوت کرد. وی افزود: بر اساس تحقیقات پلیسی و قضایی با حضور ضابطین و بازپرس کشیک در محل دفتر وکالت مرحومه، ادله کافی و متقنی مبنی بر ارتکاب قتل و فوت جنایی وکیل مرحومه کشف و واصل نشده است. دادستان ملایر ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات ادامه دارد. رحیمی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود به اخبار اعلامی غیر رسانه‌های رسمی توجه نکرده و به شایعات دامن نزنند.

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها