آخرین اخبار
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
سرقت 20 میلیاردی دزد حرفه‌ای از یک خانه
بازدید:۷۲۶
صد آنلاین | سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم 20 میلیارد ریال اموال باارزش از یک منزل سرقت کرده بود.
کد خبر : ۱۱۰۶۰۶

به گزارش صد آنلاین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم 20 میلیارد ریال اموال باارزش از یک منزل سرقت کرده بود.

 سرهنگ محمد افشار اظهار داشت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزلش، پیگیری موضوع و شناسایی سارق در دستور کار کلانتری 138 جنت آباد قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران در گام نخست طی تحقیق از مالباخته دریافتند که سارق حدود 400 گرم طلا، 4 عدد تلفن همراه، ساعت هوشمند، ایرپاد و کنسول بازی را که دارای ارزش حدودی 20 میلیارد ریال هستند، از منزل شاکی به سرقت برده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران کلانتری به محل اعزام شدند و طی بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته، هویت سارق را شناسایی و با به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، مخفیگاه وی را کشف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از اعزام ماموران به مخفیگاه متهم، طی یک عملیات ضربتی سارق دستگیر شد و متهم در همان ابتدا به جرم خود مبنی بر سرقت منزل و 5 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: متهم در پی‌جوئی اولیه اظهار کرد اموال مسروقه را به مالخری در اطراف تهران به فروخته است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری با بیان  اینکه دستگیر مالخر و کشف سایر جرایم  متهم در دستور کار قرار دارد، گفت: متهم پس از تحقیفات اولیه برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

 
 
مهر
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها