آخرین اخبار
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
برگزاری پویش جهادی رنگ آمیزی دیوارنگاره مهر در مهر ۲ در مدارس منطقه۴
بازدید:۱۲۶
رهبر انقلاب میفرمایند ؛ با کار جهادی بن‌بست‌ها می‌شکند. .ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم .
کد خبر : ۱۰۴۸۵۵

در همین راستا اداره آموزش های شهروندی  با توجه به تعداد بالای مدارس در منطقه۴ برای دومین سال متوالی ؛ با پشتیبانی  ستاد مدیریت محلات منطقه و حضور فعال گروه جهادی نسل سلیمانی ها ، پویش  طراحی و دیوارنگاره مدارس منطقه۴ را آغاز نموده است.

هدف مهم در این پویش که با محوریت کمک به مدارس نیازمند ‌و محروم منطقه آغاز شده است ، ایجاد حس مشارکت اولیا و دانش آموزان و توجه ویژه به موضوعات آموزشی و فرهنگی کشور است.

استفاده از شعارهای متناسب با فرهنگ دینی و ملی ایجاد حس تعلق به فضاهای آموزشی ؛ افزایش روحیه جهادی گری  ؛ایجاد همراهی و همسویی خانواده ها در مشارکت طرح ؛ کاهش بسیار چشمگیر هزینه های اجرای  زیباسازی مدارس از مهم ترین دغدغه های اجرای این طرح گسترده در مدارس می باشد .

شایان ذکر است این پویش برای دومین سال متوالی و با استقبال گسترده مدارس  درحال اجرا میباشد و در پیش بینی اولیه ۲۰ مدرسه منطقه۴ در روند اجرای این پویش قرار گرفته است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها