آخرین اخبار
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
شهرداري منطقه ٤ ميزبان پنجاه و هفتمين جلسه شوراي معاونين حمل ونقل وترافيك مناطق ٢٢ گانه شهرداري تهران
بازدید:۱۴۲
جلسه ای باحضور شهردار منطقه ٤ ،  مدير كل حمل ونقل عمومي وامور مناطق شهرداري تهران،  مدير عامل شركت مجتمع ايستگاههاي مترو و مديران ستادي شركت اتوبوسراني ومعاونين مناطق ٢٢ گانه  در شهرداری منطقه ۴برگزار شد. 
کد خبر : ۱۰۴۸۵۴

در این نشست تخصصی کمالی زاده درمورد  مسائل مختلف ترافيكي از جمله دوربين ها و همچنین آزادسازی اختیارات و تفویض آن به مناطق سخنانی را بیان کرد.
وی افزود: قدرت بیشتر مدیران مناطق دست آنها را در اقدامات سازنده  باز کرده و درنهایت رضایت کمی و کیفی شهروندان را دنبال خواهد داشت.
در ادامه گلشني مدير كل حمل ونقل عمومي وامور مناطق شهرداري تهران گفت: خوشبختانه رويكردی دانش محور در حوزه حمل ونقل وترافيك شهرداری منطقه ۴ دیده می شود و این اقدامات موثر و سازنده ای را به دنبال داشته است. 
وی تفويض اختيارات به مناطق را بسیار مثمر ثمر دانست و به مواردی همچون تعويض گاردريل بزرگراه شهيدان بابايي و صياد شيرازي، رسيدگي به پارك اموزش ترافيك و برگزاري كارگاه هاي آموزشي اشاره کرد.
در پایان  نوروزيان مدير عامل شركت مجتمع هاي ايستگاههاي مترو درخصوص مبحث مهم tod توسعه برمبناي حمل ونقل عمومي موضوعاتي را در این زمینه  مطرح كرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها