۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳

این ماده غذایی را نخورید تا پیر نشوید

این ماده غذایی را نخورید تا پیر نشوید
بازدید:۷۴۸
صد انلاین | نتایج این مطالعه کمک می کند که چرا برخی از افراد سریعتر یا کندتر از دیگرانی که به همان تعداد سال زندگی کرده اند پیر می شوند.
 

 

به گزارش صد آنلاین،  باربارا لاریا، پروفسور غذا در دانشگاه کالیفرنیا، گفت: زنان شرکت کننده در این مطالعه روزانه 60 گرم قند مصرف کردند و بر اساس نتایج، حذف 10 گرم شکر اضافه شده در روز، ساعت بیولوژیکی را 3 برابر می کند.

 

این ماده غذایی زودتر پیرتان می کند

 

 

رژیم غذایی، سبک زندگی، ژنتیک و بیماری بر سرعت عملکرد ساعت  ژنتیک افراد تاثیر می گذارد.

 

الیسا اپل، استاد رفتار در دانشگاه کالیفرنیا،  توضیح می دهد: ما می دانستیم که سطوح بالای قندهای اضافه شده با سلامت متابولیک ضعیف و بیماری های زودرس مرتبط است، بیش از هر عامل تغذیه ای دیگری پیری اپی ژنتیک زیربنای این رابطه است و احتمالاً علت این بیماری است.

انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که قندهای افزوده شده را به حدود 25 گرم برای زنان و 36 گرم برای مردان محدود کنید.

 

برنا
 
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها