آخرین اخبار
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود
بازدید:۱۲۶۸
صد آنلاین | نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر که امروز دوشنبه اول مردادماه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به نقش موضوعات فرهنگی برای ارائه خدمت به ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود.
کد خبر : ۱۰۱۴۳۶

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر که امروز دوشنبه اول مردادماه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به نقش موضوعات فرهنگی برای ارائه خدمت به ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود.

 

به گزارش "صد آنلاین" به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در این نشست بر ارائه خدمت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر  به جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: علاوه بر ارائه خدمات معیشتی و سلامتی به ایثارگران، اموال بنیاد شهید و امور ایثارگران باید ۱۰۰ درصد در اختیار خانواده شهدا و ایثارگران باشد. 

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت توجه به نقش موضوعات فرهنگی برای ارائه خدمت به ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود و برای جامعه ایثارگری برنامه‌ریزی فرهنگی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم  با انتقاد از عدم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برای کار فرهنگی باید اهداف مشخص داشته باشیم و اولویت‌بندی‌ها مشخص باشد و به سمت سرمایه‌گذاری در مسائل فرهنگی  از جمله ابزار تبلیغاتی مثل هنر و رسانه برویم. 

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم تاکید کرد: ما در بنیاد شهید  برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید انواع جشنواره‌ها و المپیادهای فرهنگی داشته باشیم تا در کنار آن بتوانیم استعدادهای برتر را پیدا و هدایت نماییم و برای انجام این فعالیت‌ها، بودجه قابل توجهی اختصاص داده شود. 

 

سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست به ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ارائه خدمات در حوزه سیاحتی و گردشگری به جامعه ایثارگری پرداخت.

 

میثم جعفری، مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر  در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان از جمله  در جهت ارائه خدمات به جامعه ایثارگری در حوزه فرهنگی، آموزشی و گردشگری پرداخت. 

 

محمد علی فقیه، معاون نظارت راهبردی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید محمد میرکاظمی، سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه و حمید شاه‌آبادی، معاون سیاست‌گذاری فرهنگی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست حضور داشتند.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها