آخرین اخبار
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
دعای سریع الاجابه برای خوش شانسی و اقبال در زندگی
بازدید:۲۳۳
آیا شما هم در زندگی جز افرادی هستید که دوست دارید تا در تمام مراحل زندگی خود خوش شانس باشید؟
کد خبر : ۹۹۴۴۸

به نظر می رسد شانس یکی از نعمت های خداوند است که برای برخی وجود دارد و برای برخی دیگر وجود ندارد. اما باید گفت که شانس نتیجه تمرکز ذهنی و بینش و نگرش افراد است. با تغییر نگرش و تمرکز، چنان قدرتی به دست می آورید که می توانید شانس و موفقیت خود را در تمام مراحل زندگی و در همه زمینه ها افزایش دهید. اما در این مطلب سعی کرده ایم برای آن دسته از افرادی که اقبال خوبی ندارند و به دنبال راه حل هستند مجموعه ای از دعاها را گردآوری کنیم.
دعای باز شدن شانس

۱. اول یک جدول ۷*۷ خالی رسم کنید.
۲. سپس عدد اسم خود و مادرتان را با لفظ نسبت بن یا بنت به حروف ابجد کبیر حساب نمایید. (توجه کنید اگر مرد هستید لفظ بن مانند علی بن مریم و اگر زن هستید لفظ بنت مانند فاطمه بنت رقیه استفاده کنید)

۳. عدد به دست آمده در قسمت دوم را در تک تک خانه های وفق ضرب کنید و حاصلضرب را جایگزین عدد موجود فعلی کنید.

برای اینکه متوجه شوید به مثال زیر توجه کنید:

    خانه اول گوشه سمت راست و بالا عدد ۴۷۶ است.
    اکنون اگر مثلا نام شما علی بن مریم است حروف ابجد کبیر آن به صورت زیر محاسبه می شود.
    ع ل ی ب ن م ر ی م= ۴۵۲ (به حساب ابجد کبیر)
    حالا عدد ۴۵۲ را در تک تک خانه های وفق ضرب نمایید.
    ۴۵۲ * ۴۷۶ = ۲۱۵۱۵۲
    باید عدد ۲۱۵۱۵۲ را به جای عدد ۴۷۶ در وفق بنویسید و این کار را برای مابقی خانه های جدول نیز انجام دهید. با این کار در پایان شما یک وفق جدید خواهید داشت.
    ۴۵۲* ۲۳۸
    ۴۵۲* ۲۳۱
    ۴۵۲* ۲۰۳
    و الی آخر

باید توجه کنید که عدد ۴۵۲ یک مثال است و عدد اسم شما که به همراه نام مادرتان و با لفظ بن یا بنت جمع بسته شود متفاوت خواهد بود. در زیر جدول حروف ابجد کبیر نوشته شده است.
دستورالعمل و نماز بسیار مجرب برای خوش شانسی و داشتن بخت و اقبال خوب

این نماز به صورت ۳ نماز دو رکعتی است به نیت توسل به حضرت ابوالفضل (ع)، می خوانید، به این صورت که در هر رکعت بعد از خواندن حمد و سوره، صد مرتبه بگویید: «یا حیُّ یا قیُّوم».  سپس بعد از اتمام نماز، تسبیحات حضرت فاطمه (س) و بعد از تسبیحات ۱۰۰ مرتبه صلوات بر حضرت ابوالفضل می فرستید. سپس با انگشت سبابه دست راست به سمت قبله اشاره کنید و ۱۰۰ بار بگویید: السلام علیک یا ابوالفضل العباس (ع)، بعد از آن به سجده رفته و دو دست را بالاتر از سر بگیرید و ۲۵ مرتبه بگویید الهی به دو دست بریده حضرت ابوالفضل العباس (ع) سپس حواحج خود را از آقا ابوالفضل (ع) بخواهید. سه نماز نذر حضرت ابوالفضل کنید و دو تا از این ۳ نماز را به جای آورید و یکی از نمازها را گرو نگه دارید تا بعد از اجابت حاجت ادا کنید. این نمازها هدیه آقا امام رضا می باشد.
دعا برای خوش شانس شدن: دعای بخت و اقبال خوش

مسعده بن صدقه روایت می کند: دیدم امام صادق (ع) برای برخی از تاجران کوفی که به دنبال رزق و روزی هستند، این نماز را می آموخت. ایشان فرمودند: هر زمان که خواستی ۲ رکعت نماز بخوان و پس از اتمام آن ذکر زیر را ۳ مرتبه بگویید:
تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ»
دعای خوشبخت شدن (سوره ای برای خوش شانسی )

اگر بخواهیم که آیه ای از قرآن مجید را به عنوان مجرب ترین آیه برای افزایش رزق و روزی و همچنین گشایش کسب و کار، خیر و برکت معرفی کنیم، بدون تردید آن آیه، آیات ۲ و ۳ سوره مبارک طلاق می باشد که این آیات به «و من یتق الله» مشهور هستند. از خواص این آیات که بزرگان فرمودند، اثرات آن بر گشایش روزی و برکت در رزق است که بسیار مجرب و تضمین شده است به شرط آنکه با اخلاص و به طور مداوم خوانده شود.

همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرماید: من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر همه انسان ها به آن رجوع کنند و دست به دامن آن شود برای رفع مشکلات شان کفایت می کند و آن آیات ۲ و ۳ سوره طلاق می باشد.
طلسم قوی برای خوش شانسی؛ طلسم زیاد شدن مال و ثروت

یکی از طلسم هایی که برای زیاد شدن مال، ثروت و شانس می باشد و در خاورمیانه بسیار معروف و قدیمی می باشد طلسم مقلاص که یک نوع طلسم سبز است می باشد و گفته می شود که مردم یهود از طلسم مقلاص بیشتر در کارهای اقتصادی و قمار استفاده می کرده اند. اغلب اثر طلسم مقلاص برای خوش شانسی، مال، ثروت و پیروزی مورد توجه است. به ویژه اینکه این طلسم باعث گیرایی و نفوذ کلامی و قوت صحبت کردن برای فروشندگان و صاحبان کسب و کار به وجود می آورد.

درمجموع میتوان گفت، انواع مختلف دعاهای عالی و مجرب برای باز شدن شانس، همچنین سوره هایی از قرآن کریم برای شانس و اقبال خوب آوردن، برای افرادی که شانس خوبی ندارند و به دنبال راهکار هستند، وجود دارد فقط باید خلوص نیست داشته باشید و بر روی افکار مثبت متمرکز شوید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها