آخرین اخبار
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
دوره MBA هتلداری و گردشگری ویژه مدیران کارشناسان و کارکنان سازمان فرهنگی هنری ورزشی و سیاحتی کوثر آغاز شد
بازدید:۲۲۸
صد آنلاین | دوره MBA هتلداری و گردشگری با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و با حضور مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر و شرکتهای تابعه آغاز شد.
کد خبر : ۹۸۵۸۱

به گزارش صد آنلاین ، میثم جعفری مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر گفت: آشنا شدن با چگونگی ارائه خدمات و مدیریت کردن هتلها و سایر مجتمع های اقامتی و بهره وری و استفاده بهینه از آنها یک بخش کار و آشنایی با ساز و کارهای ارائه خدمات و تنظیم مدل ارائه خدمات به جامعه معزز شاهد و ایثارگر بخش مهم دیگری از ماموریتهای سازمان است.

 

 


 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران  افزود: امکانات سازمان نسبت به سایر نهادهای حاکمیتی بسیار کم بوده و همین موضوع ضرورت آشنایی با آخرین روشهای مدیریتی در حوزه هتلداری و گردشگری را دوچندان می کند تا بتوانیم با بهره گیری از این دانش، بهترین خدمات را به خانواده معزز شاهد و ایثارگر ارائه دهیم .

 

دوره MBA هتلداری و گردشگری ویژه مدیران کارشناسان و کارکنان سازمان فرهنگی هنری ورزشی و سیاحتی کوثر آغاز شد

 

 

جعفری با اشاره به ضرورت ادامه آموزشهای مهارتی برای مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان و شرکتهای تابعه گفت: آموزش مهمترین ابزاری است که می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و حضور فعال در دوره های آموزشی باعث توانمندی حوزه کارشناسی سازمان برای ارائه راهکار جهت حل چالشهای پیش روی شده و باعث ارتقاء سطح بهره وری سازمان خواهد شد.

 

 

میثم جعفری در پایان از مدیریت و تیم آموزشی دانشکاه علامه طباطبایی تشکر و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری این دانشگاه دیگر دوره های مورد نیاز جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات سازمان برگزار شود.

 

گفتنی است دوره MBA هتلداری و گردشگری ویژه مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر از روز پنج شنبه چهاردهم تیرماه با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها