آخرین اخبار
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
تب دانگی درست مانند کرونادروغ دیگری است/ نگران نباشید
بازدید:۴۲۳
صد آنلاین | کانال آیت الله تبریزیان استاد طب اسلامی نوشت :  مراقب باشید، ساختن بیماری اگر در آزمایشگاه‌های پنتاگون و انگلیس و المان بود، اکنون مکانش تغییر کرده و به رسانه ها انتقال یافته است .
کد خبر : ۹۸۰۲۴

 مراقب باشید، ساختن بیماری اگر در آزمایشگاه‌های پنتاگون و انگلیس و المان بود، اکنون مکانش تغییر کرده و به رسانه ها انتقال یافته است .

 

 رسانه ها محل جدید ساختن انواع بیماری و محل ایجاد جهش در انواع ویروس‌ها و عوامل بیماری هاست .

 


 مردم باید بدانند که بطور کلی، ویروس بیماری قاتل بوجود نمی‌آورد، آری ممکن است بیماری لا علاج مانند سرما خوردگی بیاورد ولی سرما خوردگی بیماری نیست بلکه پیشگیری از بیماری سختی است .

 

 

 ولی سر و صدا و هیاهوی رسانه ها با ایجاد ترس، و از طرف دیگر اشتباه در تشخیص و درمان، باعث از بین رفتن تعداد زیادی از بیماران می گردد. 

 

 تا مردم به این باور نرسند، هر روز یک داستان و فریب جدیدی رخ خواهد داد. 

 

 تا زمانی که برخی ها دروغ های مافیای پزشکی و وزارت خانه های بهداشت را باور کنند، گرفتار این بیماری‌ها خواهند بود، البته بخش زیادی از مردم نیز به علت باور این فریب ها درگیر خواهند شد.

 

 

 در سری قبل برای مقابله با کرونا، داروی امام کاظم علیه السلام را معرفی کردیم، ولی این بار شاید داروئی معرفی نکنیم.

 

 این سوال را داریم: این بیماری‌ها چرا رؤسا و مسئولین کشورها را مبتلا نمی‌کند؟ خیلی عجیب است، گویا این ویروس‌ها وپشه ها قدرت تشخیص دارند و می فهمند که طرف مقابل مسئول است و تدبیر یک ملت به گردن اوست، به همین جهت به او نزدیک نمی‌شود. شاید این معما حقایق پنهان بسیاری را کشف کند .

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها