۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
دلال ها گزینه پرسپولیس را هوایی می کنند؟ / پیشنهاد جذاب برای این ستاره
بازدید:۱۰۲۹
مارکای اسپانیا در گزارشی از مقاصد احتمالی امیر عابدزاده نام برده و مدعی شده این دروازه بان یک پیشنهاد مهم از ایران دارد اما نامی از این تیم نیاورده است
کد خبر : ۹۶۰۴۰

 با توجه به حواشی علیرضا بیرانوند و بلاتکلیف بودن ادامه حضور او در پرسپولیس، بار دیگر دروازه بان های زیادی به پرسپولیس لینک شده اند و یکی از آنها نیز امیر عابدزاده است. البته روز گذشته خبر از این دادیم که این شایعه صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس تا این لحظه نه تمایلی به جذب امیر عابدزاده دارد و نه با او تماسی برقرار کرده است.


روزنامه مارکای اسپانیا روز گذشته و پیش از اعلام این خبر از سوی خبرورزشی گزارشی در مورد آینده امیر عابدزاده با توجه به جدایی از ماریتیمو منتشر کرده اما این گزارش تازه امروز در فضای رسانه ای ایران بازتاب داشته است.

مارکا در این گزارش اعلام کرده امیر عابدزاده در رادار سه باشگاه حاضر در سگوندا دیویسیون (لالیگا 2) قرار دارد. این سه باشگاه، تیم های آلباسته بالومپیه، میراندس و الدنسه هستند. دیگر ادعای مارکا در این گزارش پیشنهاد باشگاه لیگ برتری اشتوریل پرایای پرتغال برای عابدزاده است.

همچنین مارکا مدعی شده بیرانوند یک پیشنهاد از عربستان و همینطور یک پیشنهاد مهم از ایران دارد.

مارکا اسمی از پیشنهاد ایرانی برای امیر عابدزاده نیاورده است اما با توجه به آنچه که روز گذشته گفتیم و همچنین پیگیری های خبرورزشی باید گفت که برخلاف گمانه زنی ها در فضای مجازی، آن پیشنهاد امیر عابدزاده از پرسپولیس نیست.

حال از اینکه مارکا مدعی شده عابدزاده پیشنهاد از ایران دارد می توان دو برداشت کرد:

تیمی به غیر از پرسپولیس به امیر عابدزاده پیشنهاد داده است.

اطلاعات غلط مارکا از فوتبال ایران به واسطه بازتاب و اخبار فضای مجازی داخلی است که توسط برخی ایجنت ها کنترل می شود.

در ادامه این روزنامه اسپانیایی گفته ترجیح امیر عابدزاده ادامه حضور در اروپا به ویژه اسپانیا است و دوست دارد فوتبالش را در قاره سبز ادامه دهد.

البته بار دیگر باید به این نکته تاکید کرد که قطعا امیر بیرانوند پیشنهادات زیادی دارد و ممکن است از ایران هم پیشنهاد داشته باشد همانطور که فصل گذشته استقلال خواهان جذب او بود اما در حال حاضر باشگاه پرسپولیس خواهان جذب او نیست و اگر پیشنهادی از ایران در کار باشد، پیشنهاد تیمی به جز پرسپولیس است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها