آخرین اخبار
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
بازدید:۶۹
سرهنگ «رشیدی» گفت: آشنا کردن جوانان و نوجوانان با معارف دفاع مقدس، از راه‌های مقابله با جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان است.
کد خبر : ۹۵۹۱۳

 اولین گردهمایی سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت با حضور برخط ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

 

 


در این گردهمایی که اساتید دو واحد درس آشنایی با معارف دفاع مقدس استان لرستان در دانشگاه لرستان حضور داشتند، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن قدردانی از مجموعه دانشگاه لرستان که میزبانی همایش را پذیرفتند، اظهار داشت: ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها از اقدامات ارزنده در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه ارائه درس دو واحد آشنایی با دفاع مقدس، نیازمند همکاری نزدیک دانشگاه‌ها است، افزود: مصمم هستیم از ظرفیت اساتید پیشکسوت و اساتید جوان برای تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تعامل بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دانشگاه‌ها وجود در راستای تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس، گفت: در استان لرستان از سنوات گذشته کارگروه اساتید دفاع مقدس تشکیل شده است که در امورات مختلف مانند کارشناسی کتب، داوری جشنواره‌های ادبی و بررسی مقالات دانشنامه از تجربیات و تخصص آنها بهره مند می‌شویم.

وی با اشاره به چاپ کتاب ابعاد حقوقی دفاع مقدس به نویسندگی اسفندیار باقری، تصریح کرد: این کتاب که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان چاپ شده است، در برخی از دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود.

 

 

رشیدی خاطرنشان کرد: آشنا نمودن جوانان و نوجوانان با معارف دفاع مقدس، یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم و همچنین جنگ ترکیبی دشمنان است.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها