۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
میخوای صورتت خوشگل بشه؟ دیگه اینارو نخور
بازدید:۱۹۲
صد آنلاین | رای داشتن صورتی زیبا و شاداب، در کنار مراقبت‌های پوستی، رژیم غذایی سالم هم بسیار مهم است اما برخی از مواد غذایی صورتتان را پیر و زشت میکند.
کد خبر : ۹۵۸۹۵

به گزارش مجله سلامت  صد آنلاین ، همه ما دوست داریم صورتی زیبا و چهره‌ای جذاب داشته باشیم و برای رسیدن به این خواسته، گا‌ها هزینه‌های زیادی هم پرداخت میکنیم. کاری به روش‌های جدید زیبایی و جراحی‌های پلاستیک نداریم و موضوع بحث ما، حفظ زیبایی طبیعی صورت است و مسئله مهمی بنام تغذیه و اثرات آن روی زیبایی و جوانی صورت. در مطالب قبلی بخش پوست و زیبایی، بار‌ها گفته شد که تغذیه و سبک زندگی شما، اثر مستقیم با زیبایی چهره و پیری پوست دارد. در واقع آنچه می‌خورید روی تک تک اعضای صورت و البته بدن شما اثراتی برجای میگذارد که به مرور میتوانید منفی یا مثبت بودنشان را شاهد باشید.

 

میخوای صورتت خوشگل بشه؟ دیگه اینارو نخور

 



زمانیکه متخصصان پوست و زیبایی شما را از خوردن برخی غذا‌ها منع می‌کنند و یا راز زیبایی زنان کره‌ای را میخوانید که بخش اصلی آن شامل بخور نخور‌های جادویی است باید متوجه اهمیت مسئله تغذیه در زیبایی صورت و پوست یا موهایتان بشوید. برای آنکه از پیری پوست جلوگیری کنید و همیشه چهره‌ای شاداب و زیبا داشته باشید باید قید خوردن برخی غذا‌های خوشمزه را بزنید؛ غذا‌های خوشمزه‌ای که در ادامه برایتان لیست شده است. باور داشته باشید که با نخوردن این مواد غذایی، بعد از گذشت مدت کوتاهی متوجه تغییر در چهره و ظاهر خود خواهید شد.


برای زیبا و جذاب شدن چهره تان، این غذا‌ها را نخورید
غذا‌های تند و پر ادویه
انواع فست فود و غذا‌های پرچرب
هر غذایی که هات داگ، سوسیس و کالباس دارد
غذا‌هایی که پر از شکر هستند
نان سفید
کراکر یا تردک
پیتزا بخصوص پیتزا پپرونی
چیپس و پفک
پنیر شور و چرب
غذا‌های کنسرو شده
غلات فرآوری شده
قهوه و نوشیدنی‌های کافئین دار
غذا‌های سرخ شده
مارگارین یا کره گیاهی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها