۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
بازدید:۱۲۹
صد آنلاین | دو شرور خطرناک که مردی جوان را ربوده و به پارک جنگلی چیتگر برده بودند، با هوشیاری پلیس جنایی تهران دستگیر شدند.
کد خبر : ۹۵۴۹۴

به گزاشر صد آنلاین ، چندی قبل مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: در محله ورد آورد در حال پیاده‌روی بودم که ناگهان 2 نفر اراذل و اوباش به قصد مزاحمت به من فحاشی کردند و مشاجره‌‌ لفظی میان ما شکل گرفت. در ادامه ناگهان به سمتم آمدند و با تهدید چاقو من را سوار بر خودروی دنا مشکی رنگ خود کردند.

 

 

 

 

آنها من را به حوالی پارک جنگلی چیتگر بردند و مورد ضرب و جرح شدیدی قرار دادند؛ حالا از 2 مرد جوان به جرم آدم‌ربایی شکایت دارم.
 پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای بررسی‌های میدانی راهی محل وقوع جرم شدند و در نخستین گام با بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود پلاک خودروی دنا را شناسایی کردند.
 کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد آنها از اراذل و اوباش‌ خطرناک غرب تهران هستند.
 تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با بازپرس جنایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای 2 مرد جوان را دستگیر کردند؛ متهمان خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفتند و در همان بازجویی‌های اولیه به ربودن مرد جوان و ضرب و جرح وی اعتراف کردند.
با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها