آخرین اخبار
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
بازدید:۱۱۱۴۶
صد آنلاین | دزد سابقه دار معروف به «جوجه تیغی» این بار سوار بر موتورسیکلت سرقتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
کد خبر : ۹۵۴۰۸

به گزارش صد آنلاین ،این دزد حرفه ای که چندین بار توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده است، این بار هنگامی به دام افتاد که ماموران کلانتری شفای مشهد به پرسه زنی های جوان موتورسواری در خیابان حجت مشکوک شدند و او را زیر نظر گرفتند.

 

 

 

 

 

لوازم دزدی

 افسران گشت انتظامی که با دستور سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)در حال اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور بودند، با تیز هوشی دریافتند که بخشی از شماره های پلاک موتورسیکلت دچار رنگ پریدگی است. به همین خاطر آن ها به طور نامحسوس به موتورسوار جوان نزدیک شدند که وی در یک لحظه متوجه نیروهای انتظامی شد و قصد فرارداشت که با چند فن دفاع شخصی زمین گیر شد.

دربازرسی از وی مقادیری مواد مخدر از نوع«گل»به همراه تعداد زیادی ابزار و آچار و کلیدهای گوناگون کشف و مشخص شد که موتورسوار مذکور همان متهم سابقه دار معروف به «جوجه تیغی»است که چندین سابقه کیفری دارد. با انتقال این مرد 45ساله به کلانتری، بازجویی های تخصصی از وی در دایره تجسس ادامه یافت.

بررسی های بیشتر بیانگر آن بود که موتورسیکلت یاد شده چندروز قبل از داخل منزلی در بولوار دانشجو سرقت شده است.همزمان با شناسایی مال باخته،متهم به سرقت مدعی شد:موتورسیکلت را ازدوستم به امانت گرفتم که برای مصرف مواد مخدر به منزلم آمده بود! ولی ماموران با جست وجو های زیاد هم نتوانستند مشخصات و منزل فرد مورد ادعای متهم را پیدا کنند. تحقیقات بیشتر درباره جرایم احتمالی دیگر وی در حالی ادامه دارد که متهم به خاطر مدل موهایش به «جوجه تیغی»شهرت دارد.

متهم

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها