آخرین اخبار
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
بازدید:۲۳۴
«اسدی» با اشاره به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان، گفت: مردم با حضور پررنگ و با بصیرت خود در حقیقت به ادامه شهید آیت‌الله رئیسی رأی می‌دهند.
کد خبر : ۹۵۳۳۹
 «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز امروز، ۸ تیرماه در آغازین ساعات شروع رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در آرامگاه سعدی رأی خود را به صندوق انداخت.
 

 
وی در حاشیه این انتخابات با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردمی در انتخابات اظهار داشت: امروز روز سرنوشت‌سازی است و از مردم می‌خواهم با احساس مسئولیت و تکلیف، پای صندوق‌های رأی بیایند و با مشارکت خود، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کنند.
 
 
 
شهردار شیراز بیان کرد: حضور آگاهانه و حماسی همه ما در انتخابات ریاست جمهوری برای گزینش و انتخاب فردی دارای شرایط لازم برای اداره امور مهم‌ترین جایگاه اجرایی کشور امری واجب و حیاتی است.
 
 
 
اسدی با گرامیداشت یاد شهید جمهور و هیئت همراهشان، بر ادامه مسیر سیدالشهدای خدمت تأکید و بیان کرد: مردم با حضور پررنگ و بابصیرت خود به ادامه راه شهید رئیسی که همان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی در جهات مختلف است، رأی می‌دهند و از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا حمایت می‌کنند.
 
وی همچنین از ایجاد بستر حماسه‌آفرینی و شور و نشاط انتخاباتی توسط شهرداری این کلان‌شهر سخن گفت و افزود: مدیریت شهری با اهتمام و جدیت، بستر لازم را برای افزایش مشارکت مردمی در شهر ایجاد و فضا‌هایی فراهم کرد تا شور و نشاط اجتماعی در انتخابات حاصل شود.
 
انتهای پیام/
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر