آخرین اخبار
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
بازدید:۶۹
رئیس قوه قضاییه گفت: حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، از مصادیق «فاستبقوا الخیرات» و شتاب کردن در امر خیر است که خداوند متعال به آن توصیه کرده است.
کد خبر : ۹۵۲۱۸

 حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس دستگاه قضا امروز با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد. 

 

 

شرکت در انتخابات امری دینی، سیاسی و عقلانی است

رئیس دستگاه قضا پس از شرکت در انتخابات طی سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزار و شاکر هستیم که امروز توفیق حاصل شد هم در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) حاضر شویم و هم در انتخابات که امری بسیار مهم، خطیر و اساسی برای کشور و نظام است، شرکت کنیم. 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای شرکت در انتخابات را یک امر دینی، سیاسی و عقلانی دانست و گفت: وظیفه دینی، مسئولیت ملی و عقل حکم می‌کند که ما برای تعیین آینده کشورمان و مشخص کردن بالاترین مقام اجرایی کشور، در انتخابات شرکت کنیم. 

وی افزود: رئیس‌جمهور در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان دومین مقام کشور، بالاترین مقام اجرایی نظام و فردی که باید قانون اساسی را اجرا کند معرفی شده است و ما با شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری، فردی را انتخاب می‌کنیم که بتواند قانون اساسی را اجرا کند، کشور را به پیش ببرد و مسائل و مشکلات فرعی و کلی مردم و نظام را مرتفع سازد. 

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه شرکت در انتخابات امری است که اگر امروز در آن تاخیر داشته باشیم و انجام ندهیم، دیگر فردا قابل تدارک نخواهد بود، گفت: حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، از مصادیق «فاستبقوا الخیرات» و شتاب کردن در امر خیر است که خداوند متعال به آن توصیه کرده است. 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای اظهار داشت: چنانچه ما می‌خواهیم در جهت عزت، سرافرازی و سربلندی کشور حرکت کنیم و آینده بهتری را در عرصه‌هایی که نسبت به آنها دغدغه داریم همچون عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معیشتی، اشتغال و ازدواج رقم بزنیم، از امروز باید به فکر باشیم و به فردی رای دهیم که این مشکلات را بشناسد، دارای اراده‌ای قوی، قاطع و کاردان باشد و از کارایی لازم برای پیشبرد امور و رفع مشکلات برخوردار باشد. 

وی با بیان اینکه نباید برای شرکت در انتخابات کوتاهی کنیم و ضروری است که در انجام این امر مهم تسریع داشته باشیم، گفت: توصیه من به همه هموطنان عزیز، همه افرادی که ایران را دوست دارد، همه افرادی که نظام را دوست دارند، کلیه مردمی که خواهان آینده بهتری را هستند و می‌خواهند از رئیس جمهور آینده و وعده‌هایش مطالبه‌گری کنند، این است که امروز هرچه سریع‌تر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ 24S1

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها